مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. شهريور 1399 - 9:26   |   کد مطلب: 24131
مسئول واحد بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان معتقد است ایجاد تشکیک و تفرقه بین مسلمانان ترفند دیرینه ظالمان برای نابودی اسلام از درون است، روزی سعودی وهابی، به عنوان یک مسلمان نمای امریکایی، یمنی های بی پناه را به شهادت می رساند و روزی دیگر دست صهیونیست از آستین نشریه هتاک فرانسوی بیرون می زند، اما آنچه که می تواند طومار نقشه های شوم صهیونیستی ـ امریکایی را بپیچد بی تردید وحدت شیعه و سنی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،محمد جمیل دانشجوی پاکستانی اهل تسنن است که در دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به تحصیل می باشد او حرف زدن به فارسی را تازه آموخته است، گرچه نه آنقدر زیاد، بریده بریده فارسی حرف می زند، اما به زیبایی تمام بهترین کلمات را استفاده میکند تا دفاع خود از مقدسات اسلام را نشان دهد. در بین کلامش گرمای محبتی به هم دانشگاهی های شیعی خود دارد و بارها بارها از وحدت ایجاد شده بین شیعه و سنی که در ایران اسلامی موج می زند، ابراز خرسندی کرد.
او به اهانت های دشمنان اسلام از سال های نخستین تبلیغ پیامبر اعظم(ص) به ساخت مقدسشان تا به امروز اشاره کرد و می گوید ظالمان زمانه همیشه از روحیه استکبارستیزی مسلمان وحشت دارند.

محمدجمیل درباره ارتباط دولت امارات با رژیم اشغالگر قدس هم حرف ها به میان آورد، آنجا که امروز دشمنان برای فراموش شدن نقشه های شوم نخ نما شده خودشان و برای اینکه این ارتباط را به حاشیه ببرند دست دشمنی خود را از آستین کشور فرانسه و نشریه هتاک این کشور بیرون آوردند.

وی از وحدت سنی و شیعه به عنوان بهترین ابزار برای مقابله با دشمنان اسلام یاد می کند و تأکید دارد سازش با استکبار جهانی که با افکار صهیونیستی اداره می شود در حالی که آنان تنها خود را قوم برتر می دانند و می خواهند بر مردم جهان حکومت کنند معنا ندارد و هیچ مسلمان واقعی چنین ذلت و ننگی را قبول نمی کند.

این دانشجوی پاکستانی می گوید نقشه های شوم صهیونیستی ـ امریکایی پشت پرده این ماجراها و هتاکی ها است و اگر تاریخ اسلام را بررسی کنیم متوجه می شویم دشمنان اسلام هر گاه از قدرت مسلمان به وحشت افتادند که وحدت شیعه و سنی به عنوان قدرتی مقابل ظلم آنان ایستاده است.

محمد جمیل ادامه داد زمانی بود که دشمنان اسلام به طور مستقیم با مسلمانان به جنگ می پرداختند اما در چندین سال اخیر آنان با نفوذ در بین مسلمانان و آموزش برخی از فریب خوردگان به شیوه خودشان مسلمان نماهایی را پرورش داده اند تا با اسلام امریکایی بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند.

وی ایجاد تشکیک و تفرقه بین مسلمانان را ترفند دیرینه دشمنان اسلام برای به جان هم انداختن مسلمانان می داند و بدین ترتیب افرای به شکل ظاهر مسلمان، اما در باطل ترتیب یافته افکار شوم صهیونیسم زمینه ساز تفرقه می شوند تا با ایجاد وهن در اسلام بین شیعه و سنی آتش فتنه را روشن کنند واز درون اسلام را با بدعت های خود به نابودی و پوچی برسانند.
این دانشجوی پاکستانی اقدامات مذبوحانه و جنایتکارانه استکبار را ناشی از توهم خودبرتر بینی صهیونیسم برای سلطه بر جهان عنوان می کند چرا که دشمنان اسلام می دانند مسلمانان با توجه به تربیت اسلامی و داشتن روحیه آزادگی زیر بار زور و ستم نمی روند، بنابراین تمام نقشه های آنان به سمت ضربه زدن به مسلمانان با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی پیش می رود، آن هم با پرورش مسلمان نماهایی که بویی از اسلام ناب احمدی(ص) نبرده اند.

محمدجمیل به اینجای سخنانش که می رسد باز می پرسد هر بخش از صحبت هایم را متوجه نمی شوید بگویید تا مجدد تکرار کنم، اما او آنقدر از واژه های روشنی برای انتقال مفاهیم کلام خود استفاده می کند که جای سؤال مجدد برایم نمی گذارد.
محمدجمیل در ادامه سخنان خود به نقش انقلاب اسلامی ایران و امامین انقلاب در معرفی اسلام ناب محمدی(ص) به جهانیان هم پرداخت و اذعان دارد اسلام حقیقی به واسطه انقلاب به جهان صادر شده و همین امر صهیونیسم را دست پاچه کرده است.

محمد جمیل یادآور می شود به همین دلیل هر روز دشمن با نقشه های جدید به میدان می آید و در چنین گرداب و سراب ایجاد شده ای با نقشه های شوم صهیونیسم شاهد هستیم که روزی سعودی وهابی چگونه به یمنی های بی پناه حمله می کند و روزی دیگر نشریه هتاک فرانسوی به نبی مکرم اسلام(ص) اهانت می کند.
او عنوان می کند که تمامی این نقشه ها برای انحراف افکار عمومی و عادی سازی روابط برخی دولت های عربی با اسرائیل غاصب است تا اسرائیل به دست درازی های خود به کشورهای مسلمان با آسودگی خاطر ادامه دهد.
این دانشجوی پاکستانی تأکید دارد که وحدت، وحدت، وحدت بین شیعه و سنی زمینه ساز ایستادگی قدرتمندانه مسلمانان در برابر نقشه های صیهوینسم می شود.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار