مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. شهريور 1399 - 14:39   |   کد مطلب: 24142
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: تعداد ۲۰۰ سهمیه جذب هیئت علمی به دانشگاه فرهنگیان اختصاص داده شده و تا کنون مراحل استخدام بیش از ۸۰ درصد از این تعداد طی و میان استان‌ها توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص میزان جذب هیئت علمی در این دانشگاه گفت: با پیگیری معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان موفق به اخذ ۲۰۰ سهمیه جذب هیئت علمی شده‌ایم. تا کنون مراحل استخدام بیش از ۸۰ درصد از متقاضیان طی شده است و اغلب آن‌ها میان استان‌ها توزیع شده و مشغول تحصیل هستند.
وی ادامه داد: تعداد هیئت علمی‌های دانشگاه فرهنگیان تا کنون حدود ۸۰۰ نفر بوده است که با جذب این تعداد به ۱۰۰۰ هیئت علمی می‌رسد. به صورت کلی حدود ۲۸۰۰ هیئت علمی غیر موظف از بهترین دانشگاه‌های کشور و معلمین دارای مدرک دکتری با دانشگاه فرهنگیان همکاری می‌کنند. طبق برآورد‌های صورت گرفته دانشگاه فرهنگیان تا سال ۱۴۰۴ به ۲۰۸۰ هیئت علمی احتیاج دارد.

خنیفر درمورد مدرسین سابق تربیت معلم گفت: ما توانسته‌ایم مجوز احکام ۲۵۶ نفر از مدرسین سابق تربیت معلم را اخذ کنیم و تقاضای پیگیری احکام ۳۰۰ نفر دیگر را نیز به شورای عالی انقلاب فرهنگی داده‌ایم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که افراد با صلاحیت جذب دانشگاه شوند. علت پرنشدن تعدادی از ردیف‌ها در برخی از فراخوان‌ها نیز عدم صلاحیت لازم برخی از متقاضیان است
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار