مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. مهر 1399 - 9:04   |   کد مطلب: 24164
شهید سردار قاسم سلیمانی هم با توجه موضوع خود را درگیر حزب ها مشکلات داخلی نمی کرد و اندیشه بزرگ این شهید در راستای جهانی کردن حکومت اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،سردار پاسدار مهدی ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان،در هفتمین همایش اسوه های صبر و مقاومت با توجه به حضور نقش آفرین بانوان در پشتیبانی دفاع مقدس گفت: با جداسازی نقش آفرینی بانوان پشتیبانی، تصویر پیروزی جنگ و دفاع مقدس، تصویری ناقص می شود.
وی در ادامه افزود: نقش زنان چه در جایگاه مادر ، همسر و همچنین فعال در ستاد پشتیبانی نقشی موثر ، هدایت کننده است، هنوز در جامعه نتوانستیم از این جایگاه زنان تجلیل کنیم. امروزه تاج افتخار کشور ما زنان هستند. این زنان هستند که در شناساندن ارزشهای این انقلاب و دفاع مقدس به فرزندان خود در تلاش هستند و برای این نظام افتخاراتی  بزرگ را در دامن خود پرورش می دهند.
وی در ادامه با توجه به اینکه ما مردم ایران طلایه داران جامعه دینی و جهانی هستیم و با توجه به اینکه در نظام سراسری ظلم و تفرقه انداختیم ، مطرح کرد: در این برهه پیش از پیش جامعه به اتحاد و همبستگی نیاز دارد و نباید درگیر جناح های سیاسی  باشیم ،ما عظمتی را خلق کرده ایم و موظف به پاسداری از آن  هستیم.
ظفری در ادامه افزود: با توجه به سخن امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی هدف بالاتری دارد. در نظام جمهوری اسلامی اگر مسئولین و آحاد مردم به فکر ایجاد حکومت جهانی نباشند خائن و خیانت کار هستند.
شهید سردار قاسم سلیمانی هم با توجه موضوع خود را درگیر حزب ها مشکلات داخلی نمی کرد و اندیشه بزرگ این شهید در راستای جهانی کردن حکومت اسلامی است.
در ادامه ی همایش از کتاب مکتوب و گویای حس غریب پروانگی رونمایی شد.
این کتاب دربرگیرنده ی خاطرات همسر سردار شهید علیرضا شمسی پور است.
در پایان این همایش از زنان ستاد پشتیبانی دفاع مقدس نیز تجلیل شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار