مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. مهر 1399 - 13:01   |   کد مطلب: 24187
حجت الاسلام و المسلمین فلاحی از پیگیری طرح "افزایش جمعیت و تعالی خانوده " توسط نمایندگان مجلس یازدهم خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،حجت الاسلام و المسلمین‌فلاحی در جمع خبرنگاران  در خصوص سیاست های کنترل و کاهش جمعیت اظهارداشت: متاسفانه در گذشته ضربه های اساسی  از این ناحیه خورده ایم و مسئله کاهش جمعیت هر روز  بحرانی‌تر شده است.

وی تصریح کرد:متاسفانه سیاست های کاهش جمعیت همچنان در بخش هایی از دولت دنبال می شود و این موضوع برای کشور مشکلاتی درست می کند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که مجلس یازدهم در بحث سیاست های کلی افزایش جمعیت ورود کرده است خاطرنشان کرد: طرحی از سوی نمایندگان مجلس یازدهم بعنوان "افزایش جمعیت و تعالی خانواده " در ۳۰ صفحه آماده  شده است .

فلاحی اضافه کرد:  بخش‌های مختلفی در این طرح جهت تشویق زنان شاغل و غیرشاغل  به افزایش فرزندآوری دیده شده است.

وی همچنین گفت: این سیاست های تشویقی این طرح شامل همه زنان روستایی و شهری و حتی مردان است که در نگهداری از فرزندان به خانواده خود  کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی با اشاره به پیگیری طرح سیاست های کلی افزایش جمعیت در کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: اگر این طرح آماده و به صحنه آورده و ان شالله تصویب شود از لحاظ قانونی یک راه بسیار خوبی برای جبران  ضرباتی که ما  از کاهش جمعیت دیده ایم باز می  شود.

وی در پایان گفت: انشاالله به زودی این طرح آماده می‌شود و پیگیر آن هستیم که در  آینده نزدیک این طرح عملیاتی و اجرایی شود و دولت هم پای کار  بیاید که بیشتر از این شاهد آسیب جمعیت در کشور نباشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار