مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. مهر 1399 - 9:16   |   کد مطلب: 24197
مراسم تودیع و معارفه دبیران قرارگاه شهید احمدی روشن و شهید همدانی با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان و نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی، روز دوشنبه ۲۱ مهرماه در سالن جلسات ناحیه دانشجویی استان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حمید پورحسینی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان از دو قرارگاه شهید همدانی و شهید احمدی روشن به عنوان قرارگاه هایی که با رویکرد مسئله محوری با مطالبه گری از مسئولین به دنبال حل مسائل استان هستند یاد کرد و گفت: از دبیران جدید این دو قرارگاه انتظار می رود علاوه بر حفظ جایگاه رفیع بسیج نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه های پیش روی بسیج دانشجویی در راستای مطالبه گری تخصصی تلاش و کوشش نمایند.

فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان در ادامه گفت: به همت فعالیت هسته های مطالبه گری این دو قرارگاه در سال های اخیر شاهد حل مسائلی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان بودیم.

وی با بیان اینکه حل مسائل استان فقط از طریق ریشه یابی مشکلات حاصل می شود گفت: مسایلی از قبیل عملکرد نادرست ستاد ستهیل و رفع موانع تولید، خصوصی سازی های نابجا در استان، ساخت واحد های تجاری و مسکونی غیر مجاز، اشکالات وارد به طرح جامع شهری، پروژه اسکای مال، شکل گیری دفتر یونسکو در همدان، استخدام های رانتی و غیر بومی، اعلام غیر واقعی نرخ بیکاری، مشکلات تپه پیسا، مشکلات مناطق پایین شهر همدان، اشکالات وارد به عملکرد صدا و سیما و مواضع غیر انقلابی برخی مسئولین و ... توسط این دو قرارگاه مطالبه شده و بعضا هنوز هم در حال پیگیری می باشد.

گفتنی است در این مراسم از دبیران قبلی آقای جواد عباسی و سعید کروش رحیم تجلیل به عمل آمد و آقایان محمدجواد چراغی و عرفان احسانی به عنوان دبیران جدید قرارگاه شهید همدانی و شهید احمدی روشن معرفی شدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار