مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. مهر 1399 - 8:43   |   کد مطلب: 24202
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: توسعه و ایجاد ظرفیت‌های خوابگاهی به ویژه خوابگاه‌های متاهلی، یکی از مهمترین دغدغه‌های صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بهروز رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در دیدار با حجت الاسلام نظام زاده نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان آسیا و اقیانوسیه بر لزوم ترغیب خیرین برای حضور در عرصه خوابگاه سازی تاکید کرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات انجام گرفته صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و عملکرد صندوق در حوزه‌های پرداخت وام به ویژه ایجاد ردیف وام دستیاری به اقدامات صندوق در پیگیری مجدانه استفاده از ظرفیت خیرین در بحث خوابگاه‌ها اشاره کرد.

رحیمی توسعه و ایجاد ظرفیت‌های خوابگاهی به ویژه خوابگاه‌های متاهلی را به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برشمرد.

حجت الاسلام نظام زاده نیز با ابراز موافقت با رویکرد و برنامه‌های صندوق رفاه دانشجویان در ارتقاء خدمات و رفع مشکلات جامعه دانشجویی، خواستار تداوم فعالیت‌ها و اقدامات موثر صندوق به ویژه در بحث جذب خیرین شد.

در این زمینه مقرر شد تا جلسه بعدی کمیته مشورتی خیرین صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شود و اطلاعات لازم برای ساخت، تعمیر و یا تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی از طرف صندوق به خیرین ارائه شود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار