مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. آبان 1399 - 9:45   |   کد مطلب: 24224
در ماجرای ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی پیش از هرچیزی یک فتح الفتوح دانشجویی بود، در روزهایی که عوام جامعه کف صحنه انقلاب تا پای جان ایستاده بودند، این واقعه از دل جامعه علمی دانشجویی کشور نشأت گرفت و بزرگترین اتفاق آن روزها را رقم زد تا جاییکه امام (ره) آن را انقلاب دوم خواندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، در ماجرای ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی پیش از هرچیزی یک فتح الفتوح دانشجویی بود، در روزهایی که عوام جامعه کف صحنه انقلاب تا پای جان ایستاده بودند، این واقعه از دل جامعه علمی دانشجویی کشور نشأت گرفت و بزرگترین اتفاق آن روزها را رقم زد تا جاییکه امام (ره) آن را انقلاب دوم خواندند.
امروز در۴۲ سالگی انقلاب اسلامی ایران به فرموده رهبر فرزانه انقلاب که 12 آبانماه 97 در جمع باشکوه دانشجویان و دانش آموزان سراسر کشور فرمودند: " آمریکا رو به افول است؛ این را همه بدانند. این سنت الهی است؛ اینکه محکومند به اینکه ساقط بشوند، افول کنند و زایل بشوند و از صحنه قدرت جهانی. آن کسانی که گرایش دارند به اینکه برویم با آمریکایی ها سازش کنیم، بیخودی نقشه بی اساس و پایه می کشند، این را بدانند."
در طول چندسال اخیر، به حول و قوه الهی، در قضیه برجام و بدعهدی های آمریکا و شهادت حاج قاسم سلیمانی عزیز، تجاربی از الطاف الهی نصیب جوانان، نوجوانان و بالاخص فرهیختگان دانشگاهی ایران شد که از هرچیز دیگری برای عبرت آموزی و دشمنشناسی برای همگان علیالخصوص سیاستمداران و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار ذی قیمت تر بود که میبایست از این جهت نیز خدای سبحان را شاکر و سپاسگزار باشیم.
آنجایی میتوان گوشه ای از تاثیر روانی ۱۳ آبان ۵۷ را بر دولتمردان آمریکا دید که در چند سال گذشته عمده تحریمات ظالمانه علیه مردم ایران را در این روز اجرا می کنند
یکی از کارهایی  که باید جنبش های دانشجویی علل خصوص بسیج دانشجوی باید انجام دهد این است که در ایام ۱۳ آبان تاریخ را بازنگری کنیم و اجازه ندهیم که عدهای تاریخ را تحریف کنند، متاسفانه گذشت زمان و عدم مطالعه درست تاریخ باعث شده که عدهای گمان کنند تسخیر سفارت آمریکا لکه ننگی برای جنبش دانشجویی است.
البته باید یادآور شد عده ای از این اقدام الهی سوء استفاده کردند و به مقام های بالایی در این کشور رسیدند و جالب تر آنجاست که برخی از این اشخاص از حامیان اصلی آمریکا در داخل هستند و مدام دم از مذاکره می زنند
که خوشبختانه این توفیق نصیب بسیج دانشجویی عمران و توسعه شد که بتوانیم با توجه به شرایط کرونا نشست های مجازی در راستای جلوگیری از خط تحریف برای دانشجویان ایجاد کنیم و کوچکترین قدمی در راستای آرمان های انقلاب و استکبار ستیزی برداریم
و در آخر امید است بتوانیم همانطور که رهبر عزیز انقلاب فرمودند جلوی خط تحریف را بگیریم .

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار