مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. آذر 1399 - 14:21   |   کد مطلب: 24260
شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی همدان در بیانیه خود گفت: وقتی مخزن تمام دستاوردهای علمی را به روی بیگانه بازکردند و با شعار تعامل با جهان سوار بر مرکب غفلتمان شدند پایان قصه شد، ترور تلخ دماوند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،

شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی همدان با صدور بیانیه ای ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد. متن بیانیه:

بسم الله القاصم الجبارین
سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیّ مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
ما شیشه عطریم بگویید به سنگ!
ازشهید منشادی، موسوی، رستمی، تا شهید رضایی، احمدی روشن و حالا شهید فخری زاده؛ این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خون هاست.
بریزید خون ها را، بکشید ما را که ملت ما بیدارتر خواهد شد.
ترور حاج قاسم عرصه هسته ای، ثبت فضاحت دیگری در کارنامه واپسین نفس های شیادهاست. وقتی مخزن تمام دستاوردهای علمی را به روی بیگانه بازکردند و با شعار تعامل با جهان سوار بر مرکب غفلتمان شدند پایان قصه شد، ترور تلخ دماوند!
گویا در تار و پود های پنهان این حادثه پیامی نهفته است که انگار دوباره کسی رفت تا بیدار شویم.
حاج قاسم ها با برگشت به ۲۰۱۷ برنمیگردند و ما همینجا در ۷ آذر ۹۹، در یازدهمین ماه شهادت سردارمان و در روز ترور شهید فخری زاده ایستاده ایم و با هیچ وعده پوچی به عقب برنخواهیم گشت.
و ترور، حاصل یک جریان و تفکر اشتباه است و نه یک شخص!
که با برجام صرفا حاصل زحمات نخبگان را با بتن پرکردیم و برجام نه تعامل که تسلیم بود!
دشمنی که میتوانست با یک بمب تمام سیستم های نظامی ما را از کار بیندازد(!) چرا بازهم متوسل به بزدلانه ترین گزینه است و نگه داشتن علمش مشروط به ترور دانشمندان ما شده؟
عین الاسد را پایان انتقام شمردن،
بدرقه جاسوس اسرائیلی با خنده و برای دشمن پالس مذاکره فرستادن حاصلش همین است که میبینیم و چه هزینه های سنگینی دارند برای مان این لبخندها...
وگرنه برای مردان خدا که فرقی ندارد جبهه و جنگ باشد یا علم و دانش.
وقتی مطلوب قصه های ما شهادت است و ما را خون همین شهدا تا لب مرزهایشان رسانیده و نفس های دشمن از سرشاخ شدن با پیرهای مان به شمارش افتاده، وای اگر جوانان مان را ببینند!

آری! این بار با هیج زبانی با دشمن تعامل نخواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد باحذف واژه "هسته ای" از کنار اسم شهید فخری زاده پازل مذاکره جدید تکمیل شود که امروز فخری زاده ها بیدار شدند و تا نماز جماعت قدس راهی نیست.
ان شاءالله...

دیدگاه شما

آخرین اخبار