مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. دى 1399 - 19:55   |   کد مطلب: 24298
مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت گفت: ترم جدید (بهمن ماه ۹۹) برای تمامی ورودی‌های جدید دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت مجازی خواهد بود و خوابگاه‌ها برای دانشجویان سال بالاتر باز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،

رحمان خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه همچنان شرایط آموزش بر مبنای آموزش مجازی استوار است و دانشجویان ورودی جدید بهمن ماه تنها دروس تئوری دارند و هنوز وارد دروس عملی نشده‌اند، آموزش مجازی خواهد بود و ورودی جدید برای خوابگاه‌ها نخواهیم داشت.

وی افزود: خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی هم اکنون برای ارائه خدمات به دانشجویانی که در بخش‌ها و بیمارستان‌ها دروس خود را طی می‌کنند باز است و به آنها خدمات لازم از منظر تغذیه و سایر خدمات ارائه می‌شود.

مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت تاکید کرد: هزینه‌های خوابگاه‌ها و غذا نیز در ترم بهمن ماه نسبت به ترم مهرماه تغییر نخواهند کرد و افزایشی نداریم.

وی درباره غربالگری کرونا و سلامت روان دانشجویان ورودی ترم جدید (بهمن ماه) یادآور شد: غربالگری سلامت روان به صورت مجازی انجام می‌شود و غربالگری کرونا نیز در صورتی که دانشجویی در دانشگاه حضور یابند انجام می‌گیرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار