به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 1. بهمن 1399 - 13:07   |   کد مطلب: 24303
رابط مشارکت های مردی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ خبر داد
احداث بیمارستان خیرساز در کبودرآهنگ
علی ربانی رابط مشارکت های مردمی شبکه بهداشت و درمان کبودرآهنگ در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو از احداث بیمارستان ٣٠٠ تخت خوابی توسط یک خیر محترم خبر داد و گفت: با ترویج کار خیر و سخاوتمندی افراد میتوان گام بزرگی در مقابله با بحران ها و خدمت به مردم سرزمین عزیزمان ایران برداشت و موجب درس گرفتن آیندگان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، یکی از مواردی که به مقابله با اپیدمی کرونا  کمک کرد، دست به خیر شدن نیکوکاران در حوزه های مختلف به خصوص در حوزه سلامت است.احسان، یعنی نفع و نیکی رساندن به دیگران. آنچه از آیات قرآن به دست می‌آید که احسان، نوعی گذشت از حق شخصی و ایثار است و به همین دلیل مولای متقیان، حضرت علی علیه‌السلام می‌فرماید: «مهم‌ترین جزء ایمان، احسان به مردم است».

در شهرستان کبودرآهنگ نیز تپش نیکوکاری در این دوران شدت گرفت تا شاهد اتفاقات شیرین در کنار تلخی های کرونا باشیم.

علی ربانی رابط مشارکت های مردمی شبکه بهداشت و درمان کبودرآهنگ در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: خیر نیک اندیشی با نام "حاج ولی الله امیر جانی" جهت احداث بیمارستان ٣٠٠ تخت خوابی در ٥ طبقه، با متراژ  ١٠٠٠٠ متر مربع، با بخش های اورژانس، بستری و پاراکلینیکی در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ اقدام کرده است.

علی ربانی افزود: کلنگ زنی این بیمارستان مصادف با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این خیر محترم در سال ٩٥ نیز اقدام به ساخت مرکز درمانی در ٢ طبقه، شامل درمانگاه تخصصی و مرکز دیالیز کرده بود  که بسیار مفید واقع شده است و بیش از ٤٠ نفر در شرایط مطلوبی دیالیز می شوند.

سپس اذعان کرد: با ترویج کار خیر و سخاوتمندی افراد میتوان گام بزرگی در مقابله با بحران ها و خدمت به مردم سرزمین عزیزمان ایران برداشت و موجب درس گرفتن آیندگان شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین اخبار