مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. بهمن 1399 - 13:32   |   کد مطلب: 24308
صفی اله صفایی در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو به شرح فعالیت ها و اقدامات اخیر و مهم دانشگاه پیام نور استان همدان پرداخت و گفت: جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱۵ در صد افزایش یافته و اکنون قریب به ۱۲۰۰۰ دانشجو داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در ابتدای گفتگوی خود به نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه پیام نور که در حال حاضر به صورت مجازی و الکترونیکی در حال برگزاری است اشاره کرد و گفت: الحمدلله جریان کرونا هیچ تاثیر منفی بر روی روند آموزشی نگذاشته و پتانسیل و ظرفیت دانشگاه پیام نور در برگزاری کلاس های الکترونیک بسیار قوی است. کلاس ها بصورت آنلاین و روزانه برگزار شده و انشالله این برنامه تا خاتمه کرونا ادامه دارد.

صفی اله صفایی گفت: خوشبختانه در حوزه فرهنگی دانشگاه پیام نور همچنان فعال بوده و جشنواره انتخاب نشریات برتر کل کشور به دانشگاه پیام نور استان همدان واگذار شده که انشالله در تاریخ ۹۹/۱۲/۵ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تا کنون ۱۶۵ نشریه به سامانه جشنواره وارد شده است. این نشریات توسط داوران تخصصی در حوزه ارتباطات اجتماعی داوری می شوند و به نفرات برتر در ۵ اسفند ماه جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: کنگره بزرگداشت شهدای دانشجویی در بخش های هنرهای تجسمی و صنایع دستی به دانشگاه پیام نور واگذار گردیده که کارهای مقدماتی و فراخوان آن انجام شده  و در حال دریافت و جمع آوری آثار دانشجویی هستیم. تلاش می کنیم تا این کنگره به صورت پرباری برگزار شود.

سپس در پاسخ به این سوال که وضعیت پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور همدان چگونه است ؟ و آیا رشته های جدید هم به دانشگاه اضافه شده است یا خیر؟ گفت: جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱۵ در صد افزایش یافته است و اکنون قریب به ۱۲۰۰۰ دانشجو در حال تحصیل داریم. تنها در مقطع کارشناسی ارشد موفق شده ایم رشته ها را از ۹ رشته به ۴۲ رشته برسانیم که هم اکنون به قریب به ۳۰۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان همدان ، کبودراهنگ و ملایر مشغول به تحصیل هستند .

انتهای پیام

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار