به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 15. بهمن 1399 - 17:07   |   کد مطلب: 24315
سردار مظاهر مجیدی در مراسم رونمایی از محصولات فن آورانه سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: سه موضوع خداباوری، خودباوری و مردم باوری، علت پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، صبح روز گذشته مراسمی با عنوان رونمایی از محصولات فن آورانه سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالحسین استان همدان با حضورسردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان و جلیلیان مدیرگروه ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان برگزار شد. در این مراسم از سه محصول جدید از جمله نسل جدید جلیقه ضدگلوله کلاس A رونمایی و از مخترعین این محصولات تجلیل شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: امروز می خواهیم از جوانانی تجلیل کنیم که راه گشای آینده ما و مایه افتخار استان هستند. قبل از انقلاب اسلامی وقتی شاهد آن صحنه های تیره و تاریک بودیم، باورمان نمیشد که روزی به چنین استقلالی دست پیدا کنیم. 

مجیدی ادامه داد: شهید مطهری در کتاب معروف خود درباره امام خمینی (ره) به سه موضوع خداباوری، خودباوری و مردم باوری اشاره میکند. این سه اصل علت پیروزی انقلاب اسلامی است.

سپس ضمن یاد آوری سالگرد عملیات والفجر8 گفت: کسی باور نمی کرد در عملیات والفجر8 به موفقیت برسیم اما با کمک خداوند و روحیه خودباوری و شعار ما میتوانیم رزمنده ها این عملیات به موفقیت رسید. پس از پیروزی انقلاب اسلامی   خیلی ها منتطر بودند ببینند ما قصد تکیه به کدام کشور قدرتمند را داریم، اما شعار استقلال انقلاب باعث شد همه بدانند این انقلاب با بقیه انقلاب ها متفاوت است.

وی اذعان کرد: آنچه که امروز میتواند انقلاب را به مقصد برساند همان روحیه خودباوری است. در جریان بیماری کرونا نیز خداوند این اطمینان را به جمهوری اسلامی داد که خودمان میتوانیم این بیماری را درمان و مدیریت کنیم.

مجیدی در پایان گفت: برخود وظیفه دانستم دراین جلسه حاضر باشم و از همه دوستانی که زمینه معرفی این نخبگان عزیزمان و دستاوردهای آنها را فراهم آوردند تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار