مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. فروردين 1400 - 18:41   |   کد مطلب: 24344
نشست مجازی مدیران و اهالی رسانه استان همدان با موضوع الزامات تحقق ایران قوی در انتخابات ۱۴۰۰، با حضور مدیر مسئول روزنامه کیهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،  مدیران و اهالی رسانه استان همدان امروز 22 فروردین در نشست مجازی با موضوع  الزامات تحقق ایران قوی در انتخابات ۱۴۰۰، با سخنرانی حسین شریعتمداری شرکت کردند.

ناصر قوامی مسئول بسیج رسانه استان همدان در رابطه با اهداف این نشست گفت:

بسیج رسانه ای استان همدان در راستای تحقق مشارکت حداکثری، ایجاد شوروحال انتخاباتی همچنین انتخاب آگاهانه و اصلح، و پیرو منویات مقام معظم رهبری برنامه ریزی های خاصی انجام داده است، که برگزاری سلسله نشست های انتخاباتی با حضور اساتید کشوری در سطح ملی و اساتید استانی از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: از آنجا که اهالی رسانه همیشه  در خط مقدم مقابله با جریان تحریف قلم می زنند امید داریم که با شرکت در این سلسله نشست ها و با کمک تمامی اهالی رسانه من جمله خانه مطبوعات، مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح و آگاهانه و ایران قوی تحقق پیدا کند.

 

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با حضور از طریق فضای مجازی در این نشست گفت:

در حال حاضر باید درک کنیم که کجا هستیم، همانطور که شهید قاسم سلیمانی در ابتدای وصیت نامه خود شاکر خداوند یکتاست که در دوران رهبرانی چون حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) متولد شده است، ما نیز باید قدردان نقطه ای که ایستاده ایم باشیم. 

سپس گفت: ختم کلام در سخنرانی های اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات بیان شده است و تمام این بیانات حجت مستند و مستدل ماست. مردم می دانند که رایشان موثر است و شایعات در مورد مهندسی انتخابات در آنها تاثیری ندارد. نامزدها نیز باید جایگاه و وظیفه حساس و سنگین و اختیارات خود را بدانند.

 

در پایان این نشست، اهالی رسانه استان همدان سوالات و دغدغه های خود را  پیرامون انتخابات آینده با حسین شریعتمداری مطرح کردند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین اخبار