مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. مرداد 1391 - 8:19   |   کد مطلب: 244
امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه "گفنگوی تنهایی" شبکه چهارم سیما در خصوص مسائل اخلاقی و وضعیت کنونی جامعه سخن گفت.
 بازیگری را می‌شناسم که از ترس مسخره شدن، نماز نمی‌خواند!

به نقل از انتخاب، اهم اظهارات وی در پی می آید:

* روزی به خاطر چندین جوشی که روی پوستم به وجود آمده بود، راهی دکتر شدم. در میانه ی راه با زنی مواجه شدم که به محض اینکه گفت شما بازیگر هستید، گفتم، وای این هم می خواهد بگوید فرزندش با استعداد است. اما او در خصوص فرزندش سخن گفت که به سرطان یا تالاسمی مبتلا بود و اینکه به 70 میلیون پول نیاز دارد. آن لحظه به خدا گفتم، خدایا من را ببخش و ازت عذر می خواهم که به خاطر چندین جوش ناراحت شده بود.

*(خطاب به رئیس جمهور و وزرا) شما را به خدا، پول یک روز نفت را به این گونه افراد اختصاص بدهید.

* بی اخلاقی در چندین سال گذشته زیاد شده است و کسانی که مرام داشتند و کارهای خوب می کردند، فسیل شده اند.

*(ضمن انتقاد از رواج ظاهرگرایی در کشور) تمام دختراتی که در خیابان می بینم، بینی شان عمل شده است و هیچ کدام چهره ی واقعی ندارند. اخر چرا؟ . همه آنها شبیه هم شده اند.  همه به یکدیگر فخر می فروشند، بنز سوار به پراید سوار، پراید سوار به دوچرخه سوار و دوچرخه سوار به کسی که زیر باران ایستاده است.

*در همین صنف خودمان، بازیگر می شناسم که از ترس مسخره شدن نماز نمی خواند. این خیلی بد است که فردی به خاطر بچه محل هایش این کارها را نکند.

* این روزها سینمایی ها به تلویزیونی ها پز می دهند، تلویزیونی ها به تئاتری ها، تئاتری ها به دانشجویان و .... واقعاً چرا باید اینطوری شده باشد؟

*از خدا می خواهم که هیچ وقت مرا به حال خودم وانگذارد. یکی از دعاهایم این است که خدا را شکر که به من لطف کردی که می توانم در خدمتت باشم و سجده ات کنم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار