مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. مهر 1400 - 19:42   |   کد مطلب: 24488
بسیج دانشجویی پردیس دانشگاه شهید مقصودی در پی پخش ویدئو اخیر مدرسه غیردولتی شهدای فناوری همدان طی نامه ای خواستار عذرخواهی و دلجویی از معلمین و هم چنین برخورد قاطع با عوامل دخیل در این هجوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن یکی از معلمان مدرسه غیردولتی شهدای فناوری، از تخریب مدرسه و کتک کاری توسط ماموران شهرداری همدان شکایت می کند. در همین راستا دانشجو معلمان بسیجی در بسیج دانشجویی پردیس دانشگاه شهید مقصودی طی نامه ای به سرپرست شهرداری خواستار عذرخواهی از معلمین و برخورد قاطع با عوامل دخیل در این هجمه شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

 

 

 

جناب آقای شاکری
 
سرپرست شهرداری دارالمومنین همدان
 
کلیپی در فضای مجازی پخش شده که موجب تالم خاطر مردم و همچنین معلمان و دغدغه مندان تعلیم و تربیت گردید.
 
آنچه در حال حاضر دست به دست می چرخد زیرپا نهادن شأن و منزلت معلم است که لفظ معلم خود به تنهایی گویای هرچیزی است و لازم به اطاله کلام در این مقوله نیست.
 
اکنون که حیثیت جمعی معلم در راه علم و تربیت این چنین لکه دار شده و آنگونه که در کلیپ مزبور مشاهده می‌شود فارغ از مشکلات صدور مجوز این ساختمان، نحوه برخورد مأموران مجموعه شهرداری به هیچ وجه متناسب با مکان مقدسی به نام مدرسه نمی‌باشد.
 
تنها عذرخواهی و دلجویی از مردم و معلمین و هم چنین برخورد قاطع با عوامل دخیل در این هجوم ظالمانه می‌تواند اندکی موجب تسکین دردها شود.
 
جامعه معلمین و دانشجویان خواستار اقدام فوری و انقلابی از سوی شهرداری موسوم به انقلابی در این زمینه هستند.

 

دیدگاه‌ها

توهین و جسارت به شان معلمی چگونه قابل توجیه است؟؟؟؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار