مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. آبان 1400 - 21:51   |   کد مطلب: 24512
دانشجویان مطالبه گر جمعی از مسئولین از جمله استاندار و امام جمعه همدان را با خود به بازدید میدانی از رودخانه قاسم آباد بردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،

عصر روز سه شنبه ۱۸ آبان قرارگاه مطالبه گری شهید همدانی در راستای رسیدگی به مشکلات حواشی رودخانه ی قاسم آباد جمعی از مسئولین از جمله: علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، حسن خانجانی دادستان همدان، محمدعلی محمدی، فرماندار همدان، سید مسعود حسینی، شهردار همدان، سید هادی حسینی بیدار، مدیر عامل آبفا استان همدان، منصور ستوده، مدیر عامل آب منطقه ای همدان و محمد رضا فیض منش، شهردار منطقه ۳ همدان را در بازدید میدانی از این منطقه با خود همراه کردند.

«پوشاندن رودخانه اشتباه است»

قاسمی فرزاد استاندار جدید همدان پس از بازدید از منطقه قاسم آباد گفت: برای رفع مشکل باید تمهیداتی اندیشیده شود، در بعضی نقاط اتصال ساکنین قطع شده که باید با یک پل مشکل را رفع کرد یا اطراف رودخانه را در بعضی نقاط دورچینی کرد.

وی اذعان کرد: جهت دست یابی به راهکار مناسبی که در دراز مدت دردساز نشود و نتیجه بخش باشد، باید جلسه ای با شهردار و سایر مسئولین برگزار گردد. وی در ادامه افزود: پوشاندن رودخانه و مسیل ها راهکار درستی نیست و باید روش بهتری را در پیش گرفت.

استاندار همدان تاکید کرد: در حال حاضر باید مراقب اهالی این منطقه که در راس آسیب هستند باشیم.

«رفع مشکل به مرور زمان»

استاندار گفت: ایجاد پل و دورچینی در اسرع زمان انجام میشود اما کارهای اصلی زمانبر است و هیچ یک از دستگاه ها به تنهایی از پس رفع مشکل برنخواهند آمد. اما تمام تلاش خود را برای به سرانجام رساندن کار انجام خواهیم داد.

آیت الله شعبانی امام جمعه همدان نیز در پی بازدید از رودخانه و شنیدن صحبت های اهالی اعلام کرد: با همکاری سایر دستگاه ها در جهت رفع مشکل تلاش می‌کنیم. انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار