مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. آذر 1400 - 16:25   |   کد مطلب: 24522
از هفت هسته ی پژوهشی بسیج دانشجویی در جشنواره جهادگران علم و فناوری تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،۲ آذر ماه جشنواره جهادگران علم و فناوری به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالحسین(ع) با حضور مسئولین دانشگاه، نخبگان علمی و خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه آزاد همدان برگزار شد.

در این جشنواره از کتاب تجارب مدیریتی مدافعان سلامت، مرکز تحقیقات رکتا بسیج دانشجویی رونمایی و از هفت هسته  پژوهشی بسیج دانشجویی که در زمینه های فناورانه نرم و سخت دارای خروجی و محصول بودند تقدیر شد.

 

بهنام محمدی در رابطه با این کتاب که در خصوص الگوی مدیرتی مقابله با بحران کرونا در همدان مبتنی بر تجارب موفق استانی است می‌گوید:

در حال حاضر پاندمی کرونا یکی از مسائل مهم و اصلی بهداشت و درمان در ایران و تمام دنیا می‌باشد. نظام سلامت و جامعه ایران به شدت تحت تاثیر این پاندمی قرار گرفته است. با توجه به شدت شیوع ؛ نظام سلامت می‌بایست برنامه‌ی قابل قبولی برای مواجهه با این بیماری یا بیماری‌های مشابه آن داشته باشد. چرا که در صورت نبود برنامه و یا سیاست‌گذاری درست در حوزه سلامت، کشور با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد شد و فشار کاری زیادی بر نظام مراقبت سلامت خواهد آمد که شاید نتوان ابعاد آن را در جنبه های مختلف جبران کرد.

سپس ادامه داد:

 در دنیا سبک‌ها و الگوهای مدیریتی متعددی در زمینه مدیریت سازمان‌ها ارائه شده است اما نیازمند ترسیم الگوی مدیریت بومی از سازمان هستیم که در جهت این اهداف باشد. 

وی اذعان کرد:

یکی از روش‌های ترسیم این الگو تجربه‌نگاری سازمان‌ها و نهادهایی می‌باشد که در حوزه‌های مختلف مدیریتی موفق بوده‌اند. در این کتاب سعی شده است مؤلفه‌ها و ویژگی‌های سازمان با رویکرد مواجهه با پاندمی کروناویروس با توجه به عملکرد مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مجموعه های درگیر با بحران کرونا در استان همدان مورد بررسی قرار گیرد.

 

این کتاب توسط گروه مدیریت و تجربه نگاری مرکز تحقیقات رکتا بسیج دانشجویی گردآوری شده است.

علاوه بر این کتاب در این جشنواره از دو دست آورد دیگر دانشجویی رونمایی شد.

 

لیلا زلخایی از هسته تخصصی شمسا بسیج دانشجویی استان همدان

میلاد فراهانی علوی از هسته مکانیک خودرو بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا

حمیدرا زارعی از هسته تجربه نگاری مرکز تحقیقات رکتا بسیج دانشجویی

رضا قپانوری از مرکز تحقیقات آمین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان

مجتبی ترکاشوند از هسته رباتیک مرکز تحقیقات شهید فخری زاده بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر

سجاد شانه ساز از هسته شیمی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا

سینا دولو هسته کشاورزی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا

یعقوب کریمی هسته منابع آب بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا

از دانشجویان برگزیده این جشنواره بودند.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار