مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. آذر 1400 - 10:02   |   کد مطلب: 24524
اختتامیه مرکز واکسیناسیون جهادی شهید هزاره در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،۳ آذر اختتامیه مرکز واکسیناسیون جهادی شهید هزاره به همراه تقدیر از جهادگران مرکز واکسیناسیون با حضور سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان، حجت الاسلام کاظمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی،علی‌رضا فضائلی معاون فرهنگی دانشگاه، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان وامیر فرجام، راوی دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

سردار مهدی فرجی در مراسم هفته بسیج و اختتامیه مرکز واکسیناسیون جهادی شهید هزاره  اظهار داشت: آرامش و امنیت جامعه به لطف بسیج و بسیجیان است.
وی با اشاره به اینکه ایران کشوری قدرتمند و با اقتدار است، افزود: بسیاری از کشورها نظیر آمریکا قدرتمند بدون اقتدار هستند و حتی جسارت استفاده از قدرت را هم ندارند.
فرجی با بیان اینکه آمریکا هر کجا که اقدام کرده کشورهای ضعیف و کشورهایی که قدرت به کارگیری صلاح را نداشته اند را مورد حمله قرار داده است، گفت: کشتی نفت‌کش ایرانی را گرفتند اما قدرت به کارگیری آن را نداشتند که در مقابل نیروهای جسور، پاک، غیرتمند و انقلابی کشورمان ایران نفتکش را از دست آمریکایی ها پس گرفتند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان خطاب به دانشجویان حاضر در برنامه با تأکید بر اینکه نیروهایی که برای پس گرفتن کشتی نفت‌کش ایرانی وارد عرشه کشتی شدند همه همسن شما دانشجویان بودند، بیان کرد: در حالی که ۱۱ شناور آمریکایی دستور آتش داشتند اما جرئت اقدامی علیه نیروهای ایرانی را نداشتند.
فرجی با اشاره به اینکه اکثر بمباران یمن نه توسط عربستان بلکه توسط خلبانان انگلیسی، فرانسوی و آمریکایی انجام می‌شود، عنوان کرد: سال ۶۳ در بمباران پادگان ابوذر ۳۹۲ نفر شهید شدند که آن بمباران نیز بیشتر توسط خلبانان انگلیسی و آمریکایی انجام شد.
وی با تأکید بر اینکه امنیت کشور راحت به دست نیامده است، تصریح کرد: امروز برای مخالفان نیز امنیت برقرار است و مردم به راحتی می‌توانند انتقاد بکنند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه اقتدار و قدرت کشور با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست، ابراز کرد: دشمن امروز طرح و استراتژی های سرسختانه ای را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پیگیری می‌کند.
فرجی با تأکید بر اینکه طرح فروپاشی به کمک عوامل داخلی یکی از برنامه‌های دشمن است، اظهار داشت: گسترش میدان نفوذ و از خاصیت انداختن جمهوری اسلامی از دیگر برنامه‌های دشمنان نظام است که برای آنها به شدت سرمایه‌گذاری و برنامه ریزی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه بسیج در همه صحنه‌ها همواره سربلند و مقتدر بوده است، افزود: در زمان بحران آب خوزستان ۳۰۰ تن آب معدنی و ۲۵ گروه جهادی به خوزستان اعزام شدند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان تأکید کرد: در مسئله کرونا در کنار خدمات کادر درمان که قابل تکریم، تعظیم و احترام است، باید گفت با ورود بسیج به عرصه کرونا توفیقات بسیاری حاصل شد.
فرجی با بیان اینکه استان همدان با وجود بسیجیان فعال و دغدغه مند جز ۶ استان برتر است، تصریح کرد: امروز خاکریزها در دست کادر درمان و بسیجیان است و ما با هر درجه و مقامی به آنها خدمت میکنیم.
فرجی تأکید کرد: بسیجی و رزمنده بودن در زمان جنگ آسان اما در زمان صلح بسیار سخت است و ما نیازمند انسان هایی هستیم که در گام دوم انقلاب عاشورایی عمل کنند.

امیر فرجام راوی دفاع مقدس در مراسم هفته بسیج و اختتامیه مرکز واکسیناسیون جهادی شهید هزاره در دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه بسیج از صدر اسلام برگرفته شده است، اظهار داشت: امام راحل نیز با الگو گرفتن از صدر اسلام بسیج را در ابتدای انقلاب بنا نهادند.

وی با بیان اینکه بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات بسیار بزرگی را انجام داده‌اند، افزود: یکی از علل پیروزی ایران در دوران جنگ و در همه میدان ها با وجود همه سختی ها تفکر بسیجی بوده است.

فرجام با تأکید بر اینکه جهاد همیشه پابرجاست و فقط در دوران دفاع مقدس خلاصه نمی‌شود، گفت: امروز نیز اردوهای جهادی یکی از الگوهای بارز جهاد و از خود گذشتگی است.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه پیروزی نهایی نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب در گرو اقدام جهادی و انقلابی است، خطاب به جمع حاضر بیان کرد: امروز خاکریزهای نظام دست جوانان و بسیجیان است و ما با عنوان خادم در جمع جوانان جهادگران و بسیجیان حاضر می‌شویم.

فرجام با تأکید بر اینکه اگر به جوانان امروز فرصت داده شود از جوانان دوران دفاع مقدس بیشتر تلاش می‌کنند، عنوان کرد: شهدای مدافع حرم نمونه بارز از خودگذشتگی، غیرت و جسارت هستند که ثابت کردند اگر به آنها فرصت داده شود بیشتر از دوران دفاع مقدس می‌جنگند.

وی خودسازی و مبارزه با نفس را از فواید اردوهای جهادی دانست و تصریح کرد: این خودسازی در آینده و در زندگی شخصی افراد نیز بسیار تأثیرگذار است.

راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه بسیاری از شهدا نظیر شهید حججی، شهید غفاری، شهید سید میلاد مصطفوی، شهید سریشی در دوران تحصیل خود در اردوهای جهادی شرکت می‌کردند، تأکید کرد: کسانی که در مجموعه بسیج به خودسازی پرداختند برای حفظ نظام و ارزش های انقلاب از جان، مال و آبروی خود نیز می‌گذرند.

انتهای پیام/کیهانی

دیدگاه شما

آخرین اخبار