مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. آذر 1400 - 12:16   |   کد مطلب: 24533
مدیریت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان همدان و بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و دوم کشور در برگزاری طرح راه مهندسی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، اجرا کننده گان برتر طرح راه مهندسی در سطح کشور اعلام شدند.

در این طرح ، بهنام محمدی، مدیریت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان همدان موفق به کسب رتبه اول و مرادی و رضاعلی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر موفق به کسب رتبه  دوم شدند.

به گفته بهنام محمدی این طرح در استان همدان در سال گذشته همزمان با روز دانشجو آغاز شد. در طی یک سال برگزاری این طرح حدود هزار دانشجوی جدیدالورود به رشته های مهندسی در دانشگاههای استان همدان به صورت مجازی  و در قالب سامانه راه مهندسی در هفت گام تحت آموزش قرار گرفتند.

وی اذعان کرد: هدف از برگزاری این طرح هدایت تحصیلی دانشجویان مهندسی، تقویت دانشجو در تمامی ابعاد  و داشتن نگاه واقع بینانه‌ از تحصیل در دانشگاه، توسط معاونت پژوهشی و علمی بسیج دانشجویی بود.

سپس ادامه داد: مسئله مند کردن دانشجویان فنی و مهندسی و تحصیل با هدف حل مسائل کشور از دیگر اهداف اجرای این طرح بود. دانشجوی دغدغه مندی که نیازها و اولویت های کشور را بهتر شناخته باشد با انگیزه ی بیشتری نیز به تحصیل ادامه خواهد داد و می تواند در آینده ی کشور تاثیرگذار باشد.

محمدی گفت: با اجرای هفت گام این طرح از جمله: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و بازدید از اماکن صنعتی، گفتگو با دانشجویان موفق، گفتگو با اساتید، بازدید از دست آوردهای فنی و... موفق به کسب رتبه ی اول و دوم در سطح کشور شدیم.

انتهای پیام/ح

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار