مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. دى 1400 - 17:25   |   کد مطلب: 24567
به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا
کشف و باروری استعداد های نو در جشنواره ی افق
جشنواره ی افق با هدف کشف استعداد های نو و بالقوه ی دانشجویان به همت جامعه ی اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، امیرحسین مرادی دبیر اجرایی جشنواره ی افق در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: این جشنواره برای اولین بار است که در سطح استان برگزار میشود.

مرادی موضوع جشنواره را ایران در پنج سال آینده اعلام کرد و افزود: ما از دانشجویان میخواهیم وضعیت ایران را در پنج سال آینده پیش بینی کنند، این وضعیت میتواند توصیف مسئله ی اقتصادی یا اجتماعی یا مسائل مختلف دیگر باشد و در آخر محتواهای خود را برای ما ارسال کنند.

سپس عنوان کرد: در حال حاضر محوریت جشنواره به آثار نوشتاری اختصاص دارد اما در حال بررسی شرایط برای دریافت آثار در قالب های دیگر مانند تولیدات تصویری و یا آثار هنری دیگر در باقی حوزه ها هستیم.

 دبیر اجرایی جشنواره ی افق هدف از برگزاری این جشنواره با موضوعی خاص را کشف استعداد های نو و بالقوه دانست و گفت: هر شخصی که فکر میکند قلم پرظرفیتی دارد این جشنواره را فرصت مناسبی برای به چالش کشاندن خود بداند.
وی افزود: گروه ما با تیم ها و سازمان های مختلفی در باب جشنواره گفتگو کرده تا نفرات برتر جشنواره را به آنها معرفی کنیم.

مرادی در پایان از جوایز ارزشمند جشنواره خبر داد و گفت:
جوایز جشنواره نقدی و بسیار نفیس است که به سه نفر اول بخش طنز و به سه نفر اول بخش جد تعلق می‌گیرد.
 در بخش هیئت داوران نیز سعی در این داشتیم که به لحاظ دانشجویی بودن جشنواره، بخشی از داوری توسط جامعه دانشگاهی و دانشجویی سنجیده شود و به همین خاطر بخشی از هیئت داوران ما را فعالین دانشجویی تشکیل میدهند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار