مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. دى 1400 - 16:00   |   کد مطلب: 24569
قرارگاه دانشجویی شهید همدانی در گرامیداشت یوم الله ۹ دی بیانیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، قرارگاه دانشجویی شهید همدانی در گرامیداشت یوم الله ۹ دی بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

 

 

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذینَ لا یُوقِنُونَ» روم /۶۰

 

امروز ۹ دیماه ۱۴۰۰ ،دوازدهمین سالگرد حضور حماسی مردان و زنان این مرز و بوم به نشانه گوشزد قاطعانه خود به روشنفکرنمایان تریبون های BBC و CNN است که ای کاسه های داغ تر از آش، اختلافات داخلی ما نشانه از هم گسستگی اتحاد ایرانی مان نیست، که اینجا محل جولان شمایان وطن به نرخ روز فروش نیست...

نهم دی‌ماه ۱۳۸۸ یوم‌اللهی بود که باعث شد نقشه استکبار  که توسط فتنه گران داخلی برای براندازی انقلاب اسلامی در حال انجام بود برملا شده و با حضور مردم همیشه درصحنه به واقعیت تبدیل شود و این حضور مردم و خلق حماسه مصداق آیه «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» بود.

باید دانست که بی شک عیار ملت مسلمان ایران تنها آنجا عیان است که مسئولیتی این چنینی بر دوش می گیرند و هرجا پاسداری از آرمان های شهدا بر دوش استوانه های توخالی و خواص بی خاصیت این سرزمین سنگینی کرد و عافیتشان را به تکلیفشان ارجح دانستند این مردم بودند که چون عَلمدار در خیمه انقلاب علمداری ولایت را کردند و همه امان نامه ها را به گورستان تاریخ فرستادند.

در این اوضاع این قبای خاص بودن برای خواص و نخبگان عافیت طلب ، در گیر افراط و تفریط و بی بصیرت، گشاد است؛ آنها که یا بلند گویی برای دشمنان شده اند یا سکوت پیشه کرده اند و آب به آسیاب دشمن می ریزند. همان ها که با ژست های انقلابی پشت جایگاه های اصیل مذهبی و انقلابی موضع گرفته اند برای غنایم جنگی، آنها که فقط حرف میزند و در عمل پشت می کنند به هر آنچه که بر آن مدعی بودند.

اما نه تنها تهدید به جنگ و تقابل نظامی، افزایش فشارهای اقتصادی به واسطه افزایش تحریم ها و یا اقدامات منفعلانه و منزجرانه تروریستی اندکی از همراهی و تعهد مردم ایران با آرمانهای انقلاب اسلامی نمی کاهد بلکه روز به روز آنان را برای حفظ و عمق بخشیدن به عهد و پیمان خود با بنیانگذار این نهضت مصمم تر میکند.

دشمنان ایران هنوز بعد از گذشت ۴ دهه ملت ایران و رهبری بزرگوار آن را به درستی نشناخته اند و سالهاست یک اشتباه تاریخی را تکرار می کنند.

اشتباهی که درست در دمادم عرصه های سرنوشت ساز برای اثرگذاری بر داشته های جمهوری اسلامی مطرح می شود اما همواره نتیجه عکس می دهد و این نگاه بصیرانه امت حزب الله چنان که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند :«روز 9 دی برخاسته از بصیرت است،از دشمن شناسی است،از وقت شناسی است،از حضور در عرصه مجاهدانه است.»   

 که به خوبی عمق نقشه های شوم دولت های خبیث غربی را در می یابد و به خوبی می داند که در این میدان جنگ عقیده ای وظیفه اش چیست و چگونه باید با این هجمه ها مقابله کرد.

این روز را زنده نگه داشتیم هم برای مشت محکمی بودن به دهان برون مرزان مداخله گر و هم برای درون مرزان بر سر سفره انقلاب نشسته و فتنه گران مزدور که دستان آلودشان بیت المال این ملت را لقمه کرده و بر دهان آقازادهایشان می گذارند...

باید باور داشت که آرمان و چشم انداز انقلاب اسلامی که از زبان امام امت ترسیم شده است، رسیدن به حکومت وتمدن اسلامی است و در این مجال مقاومت بدون سازش ، پیشرفت همراه با عدالت و معارف اسلام منهای انحراف معنا می یابد و لبخند تکنوکرات ها، اسلام آمریکایی و انحراف از مبانی پذیرفتنی نیست...

امـــروز تکلیفمان در میدان مبارزه و جنگ نرم، همچون افسری است که علاوه بر مبارزه و جنگ در میدان عقیده ولو با عده کمتر، باید از شوق شهادت به دنبال رهایی از دنیای پست و زبون باشد...

 

والسلام علی من اتبع الهدی

دیدگاه شما

آخرین اخبار