مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. مرداد 1391 - 8:25   |   کد مطلب: 246
مدیرعامل شرکت مخابرات استان: انتظار ما به عنوان يك شهروند اين است كه خبرنگاران در جاي جاي جامعه حضور داشته باشند و اخبار خوب و اميد بخش مخابره کنند | مدیر کل ارشاد: ما از خبرنگاران جدا نيستيم و حامي و پشتيبان يكديگریم | رییس خانه مطبوعات: جامعه بدون حضور خبرنگاران جامعه اي بي هدف است بنابراين خبرنگاران در جامعه نقش مهمي ايفا مي كنند.

به دنبال حتك حرمت خبرنگاران دو رسانه استان همدان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان از خبرنگاران دلجويي و عذر خواهي كرد.

قاسم نظري پويا با حضور در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در حضور مسؤولان و خبرنگاران ایسنا و ایرنا و رییس شورای مرکزی خانه مطبوعات استان، عنوان كرد: خبرنگاران جايگاه مقدسي داشته و نوع رفتار يكي از كاركنان مخابرات پسنديده نبوده و اين نوع حركت ما را نیز غافلگير كرده است.

وي اظهار كرد: خبرنگاران بازوي مجموعه دولت بوده و براي شفاف سازي موضوعات مختلف اقدام به انجام رسالت  خبري مي كنند و ارزش کارهای دولت را افزايش مي دهند.

نظري پويا افزود: از رفتار اين كارمند مخابرات متعجب هستيم كه پاسخگوي نوع رفتارش باشد و ما نیز با وی برخورد خواهیم کرد.

وي تاكيد كرد: ارزش و جايگاه خبرنگاران بسيار والا بوده و اميدواريم هيچ گاه شاهد اين گونه اتفاقات نباشيم.

وي بيان كرد: انتظار ما به عنوان يك شهروند اين است كه خبرنگاران در جاي جاي جامعه حضور داشته باشند و اخبار خوب و اميد بخش مخابره کنند.

نظري پويا خاطرنشان كرد: حضور كارگزاران در مخابرات براي این مجموعه هيچ گونه تهديدي ندارد و مسؤولان مخابرات به صورت جدي به دنبال حل مشكل آنها هستند.

وی از خبرنگارانی که به آنها بی احترامی شده درخواست کرد با توجه به حلول ماه مبارک رمضان، فرد خاطی و مجموعه مخابرات را ببخشند.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان نیز در اين نشست خود را عضوي از جامعه خبری معرفي كرد و گفت: ما از خبرنگاران جدا نيستيم و حامي و پشتيبان يكديگریم.

"خسرو بيات" بيان كرد: برخورد يكي از كاركنان مخابرات استان با خبرنگاران در روزهاي گذشته كالبدشكافي شده و امروز با توجه به اينكه ماه مبارك رمضان ماه گذشت و بردباري است از خبرنگاراني كه مورد آسيب قرار گرفته اند دلجويي مي کنیم.

وي افزود: اميدوارم خبرنگاراني كه مورد آسيب قرار گرفته اند بخشش داشته باشند و در آينده شاهد اين گونه اتفاقات در مجموعه هاي مختلف نباشيم.

رييس شوراي مركزي خانه مطبوعات استان همدان نيز در اين نشست بيان كرد: وظيفه اصلي مطبوعات شفاف سازي موضوعات براي عموم جامعه است.

"محمدرضا عارف" اضافه كرد: جامعه بدون حضور خبرنگاران جامعه اي بي هدف است بنابراين خبرنگاران در جامعه نقش مهمي ايفا مي كنند.

وي تاكيد كرد: خبرنگاران بدون منت رسالت خبري خود را به بهترين نحو انجام مي دهند كه اين گونه رفتارها با  خبرنگاران پسنديده نيست.

عارف در پايان خاطرنشان كرد: اين اتفاق به فال نيك گرفته مي شود تا ديگر شاهد برخورد نامناسب با قشر زحمتكش خبرنگاران نباشيم.

در پایان این نشست صمیمی هدایایی به خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا و ایسنا اهدا شد.

گفتني است؛ سه شنبه گذشته خبرنگارانی که برای پوشش خبری تجمع اعتراض آمیز کارگزاران مخابرات استان حضور یافته بودند مورد بی احترامی و برخورد یکی از کارکنان حراست شرکت مخابرات قرار گرفتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار