مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. بهمن 1400 - 10:19   |   کد مطلب: 24614
مسئول هسته خدمت رسانی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند و گروه جهادی شهید محسن امیدی: دشمنان انقلاب اسلامی ما بدانند که تحریم های اقتصادی ، زورگویی ، تهدید ، تبلیغات منفی و... دیگر گزینه های راهبردی ای برای تعامل با ملت سرافزار ایران نیست و باید سر تعظیم مقابل ملت ایران فرو آورده و اقتدار بی بدیل ایران اسلامی را بپذیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمد سعیدی کیا ، مسئول هسته خدمت رسانی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند و گروه جهادی شهید محسن امیدی، به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، در گفتگو با صدای دانشجو عنوان کرد:

دشمنان انقلاب اسلامی ایران بارها نطق کردند انقلاب اسلامی ما ، ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید!
اما امسال ملت انقلابی و همیشه در صحنه کشور عزیزمان ایران همانند سنوات گذشته با حضور پر شور خود تولد ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند تا تیر خلاصی بر پیکره ی نحس استکبار و رژیم صهیونیستی و تمامی دشمنان ایران اسلامی شلیک کنند.همان مردمی که با وجود تمامی مشکلات پای انقلاب اسلامی ایران و خون هزاران شهید والا مقام ایستادند و هرگز اجازه ندادند که دشمنان لحظه ای احساس کنند که می توانند انقلاب ما را متزلزل کنند و حسرت آن را همراه خود به زباله دان تاریخ خواهند برد.

سپس گفت: امسال مردم عزیز ایران باری دیگر حماسه ای تاریخی را رقم زدند و تمامی رسانه های منطقه ای و فرا منطقه ای را انگشت به دهان گذاشتند ، همان رسانه هایی که چشم انتظار لحظه ای غفلت برای موج سواری رسانه ای و تبلیغات منفی علیه ملت ما هستند ، اما حتی گسترش ویروس کرونا نه تنها مانع برگزاری راهپیمایی نگردید ، بلکه باعث خلاقیت و حماسه آفرینی های ملت ایران در شمایل جدیدی شد  که در نوع خود بی سابقه می باشد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی ما بدانند که تحریم های اقتصادی ، زورگویی ، تهدید ، تبلیغات منفی و... دیگر گزینه های راهبردی ای برای تعامل با ملت سرافزار ایران نیست و باید سر تعظیم مقابل ملت ایران فرو آورده و اقتدار بی بدیل ایران اسلامی را بپذیرند.

همزمان با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ، دلاور مردان نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران با غرش موشک های جدید و راهبردی ایران ، خط و نشان محکمی برای دشمنان این آب خاک کشیدند و بار دیگر اثبات کردند که هیچ کس توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد و در صورت هر گونه خطا و تعدی به حریم آبی ، خاکی و هوایی ایران ، با برخورد قاطع و تمام کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد و همین توان بازدارندگی ایران باعث شده تا کمتر کسی حتی فکر شلیک گلوله ای به سمت مرز های میهن عزیزمان را در سر داشته باشد.

سعیدی کیا افزود: این روحیه انقلابی که توسط دلیرمردان کشورمان در تامین بی نقص امنیت به کار گیری شده است ، باید در چرخه اقتصاد ، صنعت و تولید کشور تزریق گردد تا پازل دستاورد های بی شمار انقلاب اسلامی ایران بیش از پیش تکمیل شده و در راستای حل مشکلات اقتصادی ، اشتغال و ازدواج و فرزند آوری و رشد جمعیت ، که ذهن رهبر معظم انقلاب را به شدت درگیر خود کرده است ، تلاش های جهادی وارانه صورت گیرد و گام های بلندی برداشته شود.

دشمنان با توطئه‌ها، جنگ تحمیلی، ترور و تحریمها برای براندازی انقلاب تلاش کردند،  اما انقلاب چهل و سه سال پا برجا مانده و خواهد ماند و در ابعاد مختلف روز به روز بر قوتش افزوده شد ، این انقلاب و نظام اسلامی شکست‌ ناپذیر است و  در آینده ای نه چندان دور ان شاء الله ، ملت ایران" پرچم جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت امام زمان (عج) تحویل خواهند داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار