به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 1. اسفند 1400 - 17:15   |   کد مطلب: 24623
استاندار همدان تاکید کرد: در سند فرهنگی همدان صرفاً باید در راستای مسائل و مشکلات واقعی جامعه اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علیرضا قاسمی‌فرزاد یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه در تهیه و تدوین سند فرهنگی استان، باید به صورت عملیاتی و اجرایی اقدام شود.، عنوان کرد: کمیته‌های اجرایی شورای فرهنگ عمومی مسیر اجرایی شدن سند فرهنگی را بررسی و اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه اهداف فرهنگی دستگاه‌های اجرایی به صورت کارشناسی بررسی و تذکر داده شود، خاطرنشان کرد: تعلیم و به ویژه تربیت حلقه مفقوده در جامعه است که ضرورت دارد در سند فرهنگی به نحو مطلوبی لحاظ و سپس اجرایی شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در سند فرهنگی، صرفاً باید در راستای مسائل و مشکلات واقعی جامعه اقدام شود، تصریح کرد: در مجموعه آموزش و پرورش باید آنچه در فرهنگ دینی و قرآنی ما تذکر داده شده در دستور کار قرار دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با انجام و اجرای سند فرهنگی، بسیاری از روابط اجتماعی در سطوح مهد کودک و مقاطع ابتدایی که تربیت‌پذیری بالا است، حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز بر چگونگی عملیاتی و یا اجرایی کردن سند فرهنگی انجام شود، خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی در راستای عملیاتی کردن سند فرهنگی استفاده شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه میزان مشارکت مردم و گروه‌های جهادی در عملیاتی کردن سند فرهنگی، موفقیت اقدامات شورای فرهنگ عمومی را نشان می‌دهد، اضافه کرد: با ارتباط گیری از لایه‌های مختلف جامعه، اهداف سند فرهنگی بهتر و مؤثر تحقق می‌یابد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار