مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. اسفند 1400 - 17:24   |   کد مطلب: 24626
رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر همدان:
رفع گره های ترافیکی شهر همدان در دستور کار قرار گیرد
رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر همدان خواستار رفع گره های ترافیکی شهر همدان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به  نقل از مهر مهدی حیدری سه شنبه در کمیسیون فنی، عمرانی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر همدان به وضعیت ترافیکی در شهر همدان اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش حجم تردد خودروها در سطح شهر همدان، این وضعیت نیازمند اقدام کارشناسی و ساماندهی است.

وی با اشاره به کم عرض بودن معابر اصلی در شهر همدان، خاطرنشان کرد: معابر اصلی همدان، ظرفیت حجم بالای خودروها را ندارند بدین ترتیب شاهد گره‌های ترافیکی و چالش‌هایی در این عرصه هستیم.

رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر همدان در این خصوص به حد فاصل سه راهی بلوار جانبازان، بلوار شهیدان بهادربیگی و خیابان ابوذر اشاره کرد و گفت: این مسیر، یکی از نقاط پرتردد و پرترافیک شهر همدان در ساعات اوج تردد و همراه با گره‌های کور ترافیکی است.

حیدری با بیان اینکه باید برای این وضعیت اقدامات مناسبی در پیش گرفته شود، گفت: متأسفانه تاکنون طرح‌های ساماندهی در این زمینه به نتیجه مطلوب نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه جلب رضایت شهروندان باید در اولویت خدمت رسانی شورا و شهرداری باشد، خواستار ورود سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری در جهت رفع گره‌های ترافیکی همدان به ویژه در نقطه پرترافیک سه راهی بلوار جانبازان شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار