مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. اسفند 1400 - 16:34   |   کد مطلب: 24650
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی همدان طی بیانیه ای اعلام کرد؛
فعالیت‌های ضد فرهنگی دفتر یونسکو نتیجه کم کاری نهادها و شخصیت‌های انقلابی در همدان
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی همدان طی بیانیه ای به هنجارشکنی‌ در حاشیه مراسم آئین جهانی در شهر همدان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی همدان در واکنش به هنجارشکنی‌های صورت گرفته در حاشیه مراسم آئین جهانی «نوروز در مسیر گردشگری غرب کشور» در شهر همدان  با صدور بیانیه‌ای اعتراض خود را نسبت به این امر اعلام کرد؛ در این بیانیه آمده است:

سال‌ها است دشمن راهبردهای تهاجم فرهنگی را علیه فرهنگ ناب ایرانی اسلامی یک به یک می‌آزماید و هر بار که در این مقابله تمدنی غفلت کردیم و خود را مرعوب و مقهور قواعد آنان دانستیم رسیدن به تمدن نوین اسلامی را یک قدم به تأخیر انداختیم.

امروز مسئله نفوذ جریانی و بنا به گفته مقام معظم رهبری تغییر باورها، تغییر آرمان‌ها و تغییر سبک زندگی از اهداف دشمنی است که سعی در شبکه سازی داخل ملت دارد.

نوع نگاه ملت ما باید بر اساس مبانی اسلامی باشد و نه آنچه را که تمدن منحط غربی تجویز می‌کند.

امروز عادی سازی ضدارزش ها از جمله مخاطرات فرهنگی است که بی توجهی به آن نسل‌های آینده مردمان این سرزمین مقدس را تهدید می‌کند.

مع الاسف شاهد آن بودیم که در دارالمومنین و دیار شهید پرور همدان که عرصه مجاهدت عالمان و شهیدان شاخصی بوده است جلوه نمایی کاذب از فرهنگ این شهر به نام جذب گردشگر و به کام بدخواهان نظام اسلامی قلوب مردم این شهر را متالم نمود.

متأسفانه مشارکت و حمایت چند جانبه دستگاه‌های اجرایی و دولتی از این حرکت عمق این فاجعه را مضاعف می‌کند.

بسیج دانشجویی پیشتر در مخالفت با تأسیس دفتر یونسکو در همدان خطر نفوذ فرهنگی را به گوش مسئولین وقت استان و شهر همدان اعم از امام جمعه، نهادهای امنیتی، حوزه‌های علمیه، شهرداری و شورای شهر، سازمان تبلیغات گوشزد نموده بود که متأسفانه با این وجود در نتیجه کم کاری نهادها و شخصیت‌های انقلابی امروز شاهد شروع فعالیت‌های ضد فرهنگی این دفتر در همدان هستیم.

بنا به گفته شهردار همدان متولی این برنامه در پیاده راه امام خمینی (ره) دفتر یونسکو بوده است حال سوال اصلی این است که چرا استانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری با حمایت‌ها نسنجیده خود عرصه را برای جولان سازمان‌هایی که اجرای پروژه‌های جهانی سازی یک فرهنگ واحد که در تعارض با آموزه‌های اسلام است را در اسناد دست اول خود دارند باز بدارند؟

فی الحال انتظار می‌رود مسئولین استانی و شهری خاصه استاندار، امام جمعه و بخصوص دادستان به عنوان مدعی العموم، هر چه سریع‌تر با مسببان این امر برخورد نموده و نتیجه اقدام خود را به مردم شرافتمند همدان اعلام نمایند، تا از تکرار این چنین حرکت‌هایی که به فرهنگ و مکتب اصیل ایرانی اسلامی ما خدشه وارد می‌نماید جلوگیری و پیشگیری نمایند.

و عاقبه للمتقین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی همدان

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار