مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. فروردين 1401 - 12:10   |   کد مطلب: 24661
واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در خصوص وقایع اخیر در حرم رضوی بیانیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در خصوص وقایع اخیر در حرم مطهر  امام رضا علیه السلامبیانیه صادر کرد. متن بیانیه:

*وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیَهْدِیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ 
 و کسانى که در راه خدا کشته شدند، خداوند هرگز اعمالشان را از بین نمى برد. آنان را هدایت نموده و کارشان را اصلاح مى کند و آنها را در بهشت که اوصاف آن را براى آنان بازگو کرده وارد مى کند.
 
همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان دست پلید و آلوده شیطانی بیرون آمد و با تیغ شقاوت، سمبل خدمت و دیانت را در حرم علی بن موسی الرضا مورد حمله قرار داد و خون پاک سه روحانی مخلص را در خانه آن پیشوای رئوف بر زمین ریخت که حجج الاسلام اصلانی و دارایی به درجه رفیع شهادت نائل و طلبه دیگر مجروح شد.
 
این اقدام وحشیانه بخشی از سناریو آمریکایی است و دشمن در حال پیاده سازی فتنه ای خطرناک و با اهدافی چند وجهی در ایران است از جمله :
۱. تخریب آرمان وحدت و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی
۲. ترویج روحیه افغان هراسی
۳. ربط دادن قتل و شهادت روحانیون به مسائل سیاسی و اقتصادی
۴. بهره برداری گسترده وهابیت منطقه از این اقدام
 
و بی تردید انشقاق میان ایران و برخی کشورهای منطقه از اهداف راهبردی آمریکاست. اما آنها باید بدانند ، پیشرفت کشور ایران که به نگاه اعتقادی و جهادی شروع شده توقف ناپذیر است و قطعا خون شهدایی همچون شهید اصلانی و دارایی موجب بیداری هرچه بیشتر ملت های مظلوم جهان خواهد شد.
 
ما از دستگاه های امنیتی و قضایی خواستاریم ضمن ریشه یابی عوامل داخلی و خارجی این حادثه غم انگیر و تبیین آن برای مردم ، نسبت به آنان مجازات اسلامی را اعمال نمایند.
 
همچنین با این شهدا و امام شهدا عهد میبندیم که در انجام تکلیف خود در جهاد تبیین نسبت به توطئه های استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیم. به امید خدا.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار