مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. فروردين 1401 - 12:17   |   کد مطلب: 24662
واحد خواهران هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در واکنش به حادثه حرم مطهر رضوی بیانیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،واحد خواهران هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در محکومیت حادثه حمله به سه طلبه در حرم مطهر رضوی بیانیه صادر کرد و گفت باید نسبت به حفظ وحدت اسلامی هوشیار باشیم. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

با سلام و تهیات بر پیامبر گرامی اسلام خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام).

جوامع مسلمین خاصه ایران اسلامی اکنون در دوره ای به سر می برد که بیش از هر زمان دیگر به دلیل ترس و واهمه ای که دشمن از مبانی اعتقادی اسلام دارد سعی می کند که به هر جهت اعم از ترفندهایی که سبب تزلزل بنیان کشورهای اسلامی در امور اقتصادی، فرهنگی و ....  شود تدابیر خصمانه خود را به کار گیرد که هیمنه تارعنکبوتی اش را از تنش های احتمالی که البته خود عامل آن است، محفوط دارد. این بار نیز همچون دفعات گذشته دست به حیله ترکیبی زده و با ترفند ایجاد نفاق بین شیعه و سنی با استمداد از جریان کور تکفیری خباثت خود را نمایان ساخته، اما غافل از اینکه قلب جوامع مسلمان با حُسن درایت خمینی کبیر به اتحاد و انسجامی ابدی دست یافته و با نگاه روشن بین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(حفظه الله) به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

 دشمن بداند هرچقدر فریبنده تر پیش رود، مسلمین آگاه و هوشیار چه شیعه و چه سُنی کوبنده تر بر دهان خباثت و چهره سیاهشان خواهد کوبید. 

به فرموده مقام عظمای ولایت: مبنای اقتدار در جمهوری اسلامی یک مبنای «عقلانیّتی» است؛ یعنی ما اقتدار را بر اساس احساسات و عواطف و توهّمات و مانند اینها دنبال نمیکنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار