مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. فروردين 1401 - 17:54   |   کد مطلب: 24672
هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با انتشار بیانیه ای نسبت به هتک حرمت ساحت قرآن کریم واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با انتشار بیانیه ای نسبت به هتک حرمت ساحت  قرآن کریم واکنش نشان داد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ.

 

اهانت آشکار و وقیحانه به اعتقادات مسلمین و ساحت مقدس قرآن کریم که چند سالی است در کشورهای مدعی آزادی بیان باب شده است، هرساله خاطر نزدیک به دو میلیارد مسلمان در اقصا نقاط عالم را مکدر می‌کند.

 

این اقداماتِ از قبل برنامه‌ریزی شده که ریشه در دشمنی صهیونیسم جهانی و کینه‌های درونی سرکردگان این جریان‌ها با اسلام عزیز دارد، سابقه‌‌ای طولانی داشته و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم پایان این کینه‌توزی‌ها نیست. مدت‌هاست با چنین رفتارهای جاهلانه‌ای به زعم خودشان به دنبال خاموش کردن نور مبین اسلام هستند.

اما نمی‌دانند این نور هرگز خاموش شدنی نیست. اسلام عزیز روز‌ به روز سرزنده‌تر و بالنده‌تر رشد و گسترش خواهد داشت و این وعده‌ی‌الهی است. در بند ۳ ماده ۱۹ میثاق بین‌المللی حقوق‌مدنی و سیاسی، احترام به عقاید به عنوان یکی از مصادیق احترام به حقوق یا حیثیت دیگران نیز ذکر شده است.

 

با این حال جای تعجب است که نهادهای داعیه‌دار حقوق بشر همواره در مقابل هتک حرمت اسلام و مسلمین سکوت می‌کنند.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی ، ضمن محکومیت این اقدام، خواستار برخورد جدی با عوامل مشترک اتفاقات اخیر است که این امر مستلزم اهتمام و پیگیری لازم از سوی نهادهای ذی‌ربط می باشد .

 

هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی_همدان

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار