به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 8. ارديبهشت 1401 - 20:40   |   کد مطلب: 24683
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر به مناسبت روز قدس بیانیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر به مناسبت روز قدس بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قال مولانا امیرالمومنین علیه‌السلام: «کونوا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً»

 

آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت نمایی مجموعه های ارزشمند جهادی و اعداد قوه به صورت مستمر ، فلسطین را روز به روز قدرتمندتر و دشمن غاصب را روز به روز ناتوان تر خواهد کرد. امام خامنه ای ( مد ظله العالی )

 

۲۷ رمضان آخرین جمعه ماه مبارک ، روز تاریخی قدس و میراث جاودانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، امام خمینی ( ره ) است ؛ در روزگاری که تمام ابر قدرت ها سعی داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند ؛ میراثی که توانست در جهان اسلام مزین شود و سبب ماندگاری نهضت مقاومت فلسطین و نمایان شدن بیش از پیش جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سطح جهان شود.

 

روز قدس از همان بدو شکل گیری موجب ایجاد وحدتی منسجم میان امت اسلامی گشت و سبب خنثی شدن طرح های خبیثانه و کید های نو به نو صهیونیسم برای فتنه انگیزی و سلطه جویی بر مسلمانان در ابعاد گوناگون سیاسی ، اقتصادی ، امنیتی و اجتماعی شد.

 

به بیان رهبر خردمند و فرزانه انقلاب ، فلسطینیان در رمضان سال گذشته و امسال فداکاری های بزرگی از خود نشان داده اند.

در شرایط کنونی که صهیونیست ها بیش از هر زمان دیگری با بیداری امت اسلامی و همچنین افزایش مقاومت در داخل سرزمین های اشغالی مواجه شده اند ، راهپیمایی روز قدس از اهمیت بسزایی برخوردار است و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومین جهان خواهد شد.

امروز فلسطین قدرتمند و مظلوم است و وظیفه دینی هر مسلمان حکم میکند نگذارد مسئله فلسطین فراموش شود.

 

همچنان که قدس، قلب تپنده و پایتخت فلسطین است ، روز قدس این هویت اصیل اسلامی و جبهه مقاومت تنها راه مسأله فلسطین در مقابل طرح های عادی سازی روابط برخی کشورهای خودفروخته با رژیم صهیونیستی است.

 

اینک شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت یوم الله قدس ، اعلام میدارد : 

در روز قدس گوش جان به رهنمود های حکیمانه رهبر معظم انقلاب ، امام خامنه ای میسپاریم و ضمن اعلام حمایت خود از مردم فلسطین و با آرزوی آزادی فلسطین ، با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و همگام با تک تک مسلمانان جهان ، خشم و انزجار خود را از رژیم سفاک و حامیان آنها اعلام میداریم و از هیچ کمکی در راستای آزادی قدس شریف فروگذار نخواهیم کرد ؛ و از همه ملت شریف ، یاریگر و همپای انقلاب دعوت مینماییم بار دیگر مشت محکم و کوبنده ای باشند بر دهان رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی

 

باشد که به حول و قوه الهی و وحدت مسلمین ، فرمایش رهبر معظم انقلاب ( اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ) و به زودی زود به منصه ظهور برسد.

ان شاءالله 

 

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَریبٌ

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار