مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. خرداد 1401 - 9:04   |   کد مطلب: 24716
درآستانه میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر
بررسی نقش دختران در جامعه اسلامی
نشست تشکیلاتی با موضوع نقش دختران در جامعه اسلامی به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر با حضور پر شور بانوان نهاوندی به همت بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حضرت معصومه(ع) اول ذی القعده سال 173 ه.ش در مدینه منوره به دنیا آمد و از عالی ترین فضایل آن حضرت انتساب ایشان به بیت وحی و رسالت و امامت است. او «بنت » رسول الله صلی الله علیه و آله و «بنت » ولی الله و «اخت » ولی الله و «عمة ولی الله » است و این امر خود سرچشمه سایر فضایل و کمالات معنوی و روحانی آن بزرگوار می باشد، روز میلاد این بانو گرامی در تقویم روز دختر نام گذاری شده است. به همین مناسبت حوزه بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند نشست تشکیلاتی با موضوع، نقش دختران در جمعه اسلامی، آسیب ها و فرصت ها برای برای بانوان نهاوندی برگزار کرد. 

 این نشست با سخنرانی معاونت فرهنگی دانشگاه فنی و مهندسی استان همدان، قاسمی و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برپا شد.
با توجه به فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر مطالب مفیدی در رابطه با نقش دختران در جامعه اسلامی و اثر گذاری ویژه آن ها در در اجتماع بیان شد و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.
گفتنیست در این نشست ، برنامه های متنوعی اعم از :شعر خوانی ، اجرای گروه سرود جواد الائمه ، ملودی خوانی ، پخش کلیپ نیز برای مخاطبان به اجرا گذاشته شد و در پایان این برنامه ، از فعالان خواهر بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند و اعضای گروه جهادی شهید محسن امیدی که در عرصه های مختلف جهادی،فرهنگی، برگزاری مراسمات و یادواره های شهدا ، اردوی راهیان نور و... تاثیر گذار بودند به مناسبت روز دختر تجلیل شد.
انتهای پیام/س

دیدگاه شما

آخرین اخبار