مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. مهر 1401 - 7:57   |   کد مطلب: 24797
دانشجویان بسیج دانشگاه علوم پزشکی همدان اغتشاشات اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، دانشجویان بسیج دانشگاه علوم پزشکی همدان در بیانیه ای اغتشاشات اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن را محکوم کردند.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فتنه ها آنگاه که روی آورند با حق شباهت دارند و چون پشت کنند حقیقت چنانکه هست نماید
خطبه 93 نهج البلاغه
ما دانشجویان بسیج دانشگاه علوم پزشکی همدان ضمن محکوم نمودن اغتشاشات اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن اعلام میداریم با هرگونه آشوب و ایجاد نا امنی به بهانه اعتراض و اصلاح جامعه شدیدا مخالف هستیم و تمام افرادی را که با دروغ پردازی های خود سعی دارند احساسات عوام را جریحه دار نموده و آنان را به خیابان ها بکشانند در خون های ریخته شده شریک میدانیم. افرادی که درهمین کشور و به واسطه توجه و لطف مردم به شهرت رسیدند, امروز از این پیشامد علیه مردم استفاده نموده و به آن ها خیانت میکنند, افرادی که سندی دال بر صحت ادعای خود به مردم ارائه ندادند اما مقبوحانه سبب شکل گیری جریاناتی شدند که به تمامی مردم این کشور آسیب وارد نمود و جریانی از خون و ناامنی را در کشور به راه انداخت.
حال امروز چه کسی پاسخگوی دانشجویی است که طی ضربه ای وحشیانه از سوی اغتشاشگران یک چشم خود را برای همیشه از دست داد؟ چه کسی پاسخگوی خانواده پلیسی است که مظلومانه گلوی او را بریدند؟نوجوانان دیروز ما در خط مقدم جبهه ها مقابل دشمن میجنگیدند اما به راستی چه بر سر این مردم امروز آمده که دست او به خون هم وطنی آغشته میشود؟چه کسی باید پاسخگو باشد؟آیا مسئولین فرهنگی ما در خواب به سر میبرند؟!
اغتشاشگران ادعا میکنند به وضع موجود اعتراض داریم اما رسم کدام اعتراض آتش زدن قرآن و مسجد و امامزاده است؟!رسم کدام اعتراض پایین کشیدن پرچم های سیاه عزا و عکس حاج قاسم است؟ مگر آن معترضین تا دیروز شعار جانم فدی ایران سر نمیدادند؟ پس امروز چگونه پرچم ایران را آتش میزنند و به هویت 80 میلیون ایرانی توهین میکنند؟ رسم کدام اعتراض هتک حرمت بانوان این مملکت است؟ اعتراض اینان جهت اصلاح جامعه است یا نابودی آن؟
یک ایرانی حق اعتراض دارد, حق نقد دارد,حق تظاهرات دارد,اگر چیزی اشتباه است باید اصلاح شود, اما نه به هر شیوه ای.
اما در این میان شاهد فعالیت برخی گروهک های تروریستی مانند کومله و منافقین خلق بودیم که در خیالات وهم آلود خود تصور می کردند میتوانند پرچم ایران و اسلام را پایین بکشند! اما گویی فراموش کرده اند که این پرچم با خون بالا رفته است و امروز نیز به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب با رهبری فرزانه امام خامنه ای و بصیرت مردم این سرزمین بالا می ماند
والسلام
بسیج دانشجویی ابن سینا همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار