مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. آذر 1401 - 19:06   |   کد مطلب: 24823
مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی درسخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: امروز همه ما وظیفه داریم دربرابر جنگ شناختی ترکیبی که علیه جمهوری اسلامی است جهاد تبیین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، زهرا براتی، مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان سخنرانی کرد.

براتی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: در ۸۰ روز گذشته همگان شاهد تحرکاتی با محوریت شعار زن زندگی آزادی بودیم که در فضای مجازی و با استیلای رسانه‌ای غرب ضریب می‌خورد. درحالیکه زن تمدن ساز انقلاب اسلامی، تصویر زن مطلوب خود را در الگوی غربی و در جریان بازار یا مصرف نمی‌جوید، اما بنای این را هم ندارد که در مملکت خود همه چیز را در حوزه زنان مثبت تلقی کند.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه باید درصدد ترمیم زخم‌ها بود، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، تحرکات زن زندگی آزادی را با روبنای اجتماعی و فرهنگی و زیربنای امنیتی و نظامی طراحی کرده و چند صباحی به خورد این ملت داده اند، اما اما دانشجویان با بصیرت این انقلاب، تفاوت هر دو رویکرد را به درستی فهم کرده و در هر یک، طرح و اقدامی بجا از مسئولین مربوطه مطالبه خواهند کرد.

وی بیان کرد: نکته فراموش شده بین متصدیان مناصب مختلف، فرهنگ عذرخواهی است به این معنا که اگر در اثر قصور هر مسئول خسارتی متوجه منفعت عمومی و رفاه مردم گردید با شجاعت و قبول مسئولیت کار خود از عموم مردم عذرخواهی کند و نه اینکه امام جمعه به تنهایی بار مسئولیت ناپذیری دیگران را به دوش کشیده و مجبور به عذرخواهی در موضوعی شود که در حوزه وظایف او نیست.

براتی با بیان اینکه هزینه کم کاری هریک از مسئولان را، نظام با به جان خریدن تهمت‌ها و دروغ پردازی‌ها می‌دهد، گفت: ما در حلقه‌های میانی باید زبان گویای مردم باشیم و مطالبه آرمان‌ها و اهداف انقلاب را طبق فرمان رهبر انقلاب داشته باشیم.

وی تصریح کرد: البته این زبان مطالبه گر شاید تلخ و گزنده باشد، تلخی آن برای هرمسئول منصب دار که در انجام وظایف خود کم کاری کند و در عمل به وعده‌های خود صادق و عامل نباشد ملموس است و حلاوت و شیرینی آن بر جانِ دلسوزان انقلاب و دغدغه‌مندان پیشرفت کشور می‌نشیند.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان افزود: امروزه اگر هر مسئول دارای منصبی که با ضعف و سستی در کار، مجموعه خود را دچار انفعال کند و صرفا با مدیریت روزمره از ابتکار و کار جهادی صرفا واژگانی به ابتذال کشیده بسازد، به اعتماد عمومی صدمه می‌زند، در صورتی که ما باید بلاگیر نظام باشیم و با تلاش بی وقفه سپر بلای کشور، نظام و ملت باشیم.

وی ادامه داد: انتظاری که از مسئولین اعم از مدیران اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس و شورا داریم این است که با جدیت پیگیر تحقق وعده‌های خود باشند و از وعده‌هایی که از عملی شدن آن مطمئن نیستند پرهیز کنند.

براتی گفت: امروز همه ما وظیفه داریم دربرابر جنگ شناختی و ترکیبی که علیه جمهوری اسلامی است جهاد تبیین کنیم و در برابر دستگاه دروغ پراکن دشمنان خارجی و خائنین به وطن و منافقین تلاش کنیم.

وی بیان کرد: همانطور که مطالبات را بدون اغماض و محافظه کاری می‌گوییم و هدف را از این گفتار‌ها کمک به افزایش کارامدی و کاهش ناکارامدی میدانیم و نه سیاه نمایی؛ اما با آوایی مطمئن‌تر می‌گوییم که به لطف الهی آینده روشن است و به فرموده مقام معظم رهبری فردای این کشور از امروزش بهتر خواهد بود و تاکید می‌کنیم که ناامیدی در اندیشه مردم مومن هیچ جایگاهی ندارد و استکبار و نفاق و صهیونیسم مغلوبان تاریخ خواهند بود چرا که خداوند در قرآن می‌فرماید فَإنَّ حِزبَ اللهِ هُمُ الغالبون.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار