مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. آذر 1402 - 18:43   |   کد مطلب: 24871
دادستان همدان بر بر رفع مشکل کیفیت آب شهر همدان تاکید کرد و گفت: اختلاط آب تالوار با آب‌های دیگر راهکار جلب ذائقه مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، دادستان همدان در راستای پیگیری وضعیت آب همدان با مدیران آب منطقه‌ای و آبفای استان، روند آزادسازی حریم و بستر رودخانه عباس‌آباد را مورد ارزیابی قرار داد.

حسن خانجانی با بیان اینکه این مهم درباره بخش‌های دیگر رودخانه عباس‌آباد نیز باید سریع‌تر پیگیری و عملیاتی شود گفت: متولیان امر هرچه سریعتر برای رفع مشکل کیفیت آب شهر همدان از طریق اختلاط آب تالوار با آب‌های دیگر و نیز راهکارهای عملیاتی برنامه‌ریزی شده، اقدام کنند.

وی در ادامه به نارضایتی و گله‌مندی عمده مردم شهر همدان نسبت به کیفیت آب شرب اشاره کرد و افزود: با توجه به گزارش‌های نهادهای نظارتی و بازرسی‌ها، آب همدان از نظر آرسنیک مشکلی ندارد، اما از جهت ارتقای کیفیت هم باید کاری انجام داد.

دادستان همدان تأکید کرد: بحران آب بخواهیم و نخواهیم منطقه را تهدید می‌کند، بنابراین باید با حفر چاه‌های غیر مجاز و برداشت‌های غیرمجاز با جدیت برخورد کرد.

وی تصریح کرد: یکی از این راه‌ها، تسریع در اجرای احکام قضایی، پلمب چاه‌های غیرمجاز است و انتظار می‌رود متولیان امر در سطح استان به جد در این باره، وارد فاز عملیاتی شوند.

پایان پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار