مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. ارديبهشت 1403 - 12:57   |   کد مطلب: 24999
رییس جمهور گفت: معتقدیم اقدامات دولت باید بر اساس گام دوم انقلاب باشد و تلاش و رویکرد دولت ادامه گفتمان امام و رهبری است و ما به عنوان سرباز این میدان، خود را متعهد به این امر می‌دانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبه در دیدار مردمی در جوار حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها گفت: بصیرت در قم شکل گرفت و علم و جهاد در این سرزمین آثارش برای همه بلاد مسلمین ملموس است.

رئیس جمهور گفت: قم مرکز نشر معارف اسلامی و جایگاه علم و بصیرت افزایی و مبدا انقلاب اسلامی و همواره حامی انقلاب بوده است.

رئیسی بیان کرد: دولت این افتخار را دارد که وظایف خود را بر اساس موازین اسلامی دنبال کند و گفتمان دولت همان ارزش‌هایی است که قم و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.

وی افزود: معتقدیم اقدامات دولت باید بر اساس گام دوم انقلاب باشد و تلاش و رویکرد دولت ادامه گفتمان امام و رهبری است و ما به عنوان سرباز این میدان، خود را متعهد به این امر می‌دانیم.

رئیسی گفت: ملت ایران با امید در حال زندگی است، اما دشمنان نمی‌خواهند این کشور سربلند باشد و در این مسیر اغتشاشات و تحریم ایجاد کردند، اما ملت ایران اراده‌ای پولادین دارد و در این مسیر به دنبال تحول عظیمی است که امام راحل آن را بنا نهاده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار