مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. ارديبهشت 1403 - 9:56   |   کد مطلب: 25036
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: وقتی طوفان الاقصی شروع شد همه تحلیل گران نظامی حداکثر زمان ایستادن فلسطینی‌ها را ۲ ماه تخمین می‌زدند، ولی تا کنون بیش از ۷ ماه مقاومت در فلسطین به طول انجامیده‌است. حال نیرو‌های مقاومت اعلام می‌کنند امروز وضع ما با اندک تغییری مثل شروع طوفان الاقصی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت اربعین شهادت سردار سرلشگر محمدهادی حاجی رحیمی گفت: هر چه در غزه هست حاصل تولید خودشان در سرزمین محاصره شده است. 

 سردار قاآنی افزود:  جنگیدن با سنگ در ۳۰ سال پیش غزه امروز با فرماندهی شهید سلیمانی و امثال حاج رحیمی  به طوفان الاقصی ختم شده است.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: وقتی طوفان الاقصی شروع شد همه تحلیل گران نظامی حداکثر زمان ایستادن فلسطینی‌ها را ۲ ماه تخمین می‌زدند، ولی تا کنون بیش از ۷ ماه مقاومت در فلسطین به طول انجامیده‌است. حال نیرو‌های مقاومت اعلام می‌کنند امروز  وضع ما با اندک تغییری مثل شروع طوفان الاقصی است.

وی تصریح کرد:  صهیونیست‌ها از ترس تولید موشک مدت ها نمی گذاشتند شکر وارد غزه شود.

 

 ناتو برای مقابله با وعده صادق همه امکانات خودش را آورد
سردار قاآنی با اشاره به دستاورد‌های عملیات بزرگ وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق ویژگی‌های خاص خودش را داشت. فقط در دریای سیاه ۷-۸ گروه ناو مستقر شدند تا جلوی عملیات را بگیرند و بیش از ۲۰۰ هواپیما از سر شب عملیات تا پایان در آسمان منطقه بودند.

وی افزود: با متراکم‌ترین نقطه دنیا به واسطه پدافند هوایی مواجه بودیم که ما عملیات کردیم و مثل آن را در تاریخ پیدا نمی‌کنید.

 

 رژیم صهیونیستی، آمریکا و تمام غرب دیگر کوچک‌تر از آن هستند که بخواهند جلوی جبهه مقاومت بایستند
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی تدبیر دارد و با تدبیر حرکت می‌کند. در حالی که پس از شهادت مستشاران مان زیر سخت‌ترین فشار‌ها بودیم، ولی با صبر و تدبیر عمل کردیم.

وی افزود: عملیات وعده صادق یک عملیات مقاومتی بود، ایران با اقتدار و با صلابت عملیات وعده صادق را انجام داد و هنوز عمق عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق زمان می‌خواهد تا معلوم شود چیست.

 

سردار قاآنی تاکید کرد: دشمنان ما بهتر از دوستان ما فهمیدند در عملیات وعده صادق چه ضربه‌ای خوردند،  همه در دنیا دوربین‌های خود را به مناطقی که از قبل مشخص بود زوم کرده بودند و ایران اسلامی با اقتدار عملیات را انجام داد.

 

 فرانسه و آلمان و انگلیس که شب عملیات وعده صادق هواپیما آوردند فکر نکنند همه چیز تمام شد؛ حساب آن‌ها سرجای خودش است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت اربعین شهادت سردار سرلشگر محمدهادی حاجی رحیمی بیان داشت: جو بایدن که این طور خود را برای دفاع از اسرائیل تیکه و پاره کرده رسما اعلام کرد وارد درگیری نخواهد شد. پیام وعده صادق و پیام ایران به همه کسانی بود که در دنیا دل خودشان را به آمریکا خوش کرده بودند، همه جنایت کار‌هایی که در این جنگ بودند همه اقداماتی که کردند به حساب شان می‌رود.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: خیلی کار دارد که کسی بتواند اسرار فراوان نهفته عملیات وعده صادق را تحلیل کند.  

وی افزود: پیروزی وعده صادق به موشک‌ها و پهپاد‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رسیدند نیست.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: روبروی عملیات وعده صادق تمام رژیم صهیونیستی و تمام آمریکا و تمام ناتو قرار داشت.  دیگر آسمان بیش از این هواپیما را جواب نمی داد، ۲۲۰ هواپیمای نظامی در آسمان بودند. بیش از این دریای سرخ و مدیترانه گنجایش ناو را نداشت. در کنار همه اینها، جمهوری اسلامی یک عملیات انجام داد نه یک جنگ. یک بخشی از یک نیروی جمهوری اسلامی عملیات کرد. دنیا باید بفهمد قدرت کجاست؛ آمریکا چه کسی است؟! عملیات وعده صادق تازه یکی از عملیات های جمهوری اسلامی بود؛ این مسیر همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

 

سردار قاآنی با اشاره به ادعای صهیونیست‌ها در خصوص ساقط کردن ۹۹درصد موشک‌های «وعده صادق» گفت: موشک ها و پهپادهای انقلاب اسلامی از ایران شلیک شد و همه با چشم های خودشان دیدند ولی این قدرت مقاومت و متعلق به تمام مسلمانان روی کره زمین بود. رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد در تاریکی شب بگوید ۹۹درصد موشک‌ها و پهپادها را زده است و همه مردم دنیا هم باور می کنند! مردم دنیا به کنار، خودشان تا ۱۰ روز قبل از ۹۹درصد به ۷۴ رسیدند، بعدش هم این مهم نیست مهم این است که یک نظامی اراده می کند کاری را که هیچ کس در دنیا جرات تصمیم گیری آن را هم ندارد این مهم است برای انقلاب و نظام و مقاومت.

 

منبع : دانشجو

دیدگاه شما

عناوین پربازدید

آخرین اخبار