مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. خرداد 1403 - 11:46   |   کد مطلب: 25145
مشاور سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: تاکنون بیش از ۱۹۳ هزار نفر از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،علیرضا کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۹۳ هزار نفر از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روز ۱۲ خرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

وی افزود: مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ با توجه به انتشار اصلاحیه دفترچه و افزوده شدن ۸۴ کد رشته محل جدید از دانشگاه‌های مختلف دولتی و غیر انتفاعی تا پایان امشب ۲۱ خرداد ماه تمدید شد.

مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این دسته از داوطلبان برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و البته انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون به‌طور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد.

وی یادآور شد: متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان تأکید کرد: داوطلبان پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های منتشر شده، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند و با توجه به برنامه زمان‌بندی شده فرایند‌های آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.
منبع: دانشجو

دیدگاه شما

آخرین اخبار