مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 31. خرداد 1403 - 12:00   |   کد مطلب: 25174
سخنگو و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: در سند تحول قائی جدید این پیش بینی صورت گرفته است که در رابطه با کسانی که ماموریت های سند را عملیاتی نکرده اند چه برخوردی انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی برگزاری دانشجو در این رابطه که آیا سامانه عملکرد مدیران در سند تحول شامل همه مدیران می‌شود، گفت: این سامانه تنها مدیران دستگاه قضایی را شامل می‌شود چرا که این سند دستگاه قضایی و مرتبط با مدیران دستگاه قضایی است و پیش بینی شده است اگر در وظایفی که سند به مدیری واگذار کرده است و او نتوانسته کار خود را به درستی انجام دهد در جابه جایی او اقدام شود. به دلیل اینکه سند تحول از ابتدای سال عملیاتی شده است سازوکار اجرای این بند را معاونت راهبردی با همکاری معاونت انسانی تهیه و ابلاغ خواهد کرد.

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با برخورد با مدیران افزود: در سند تحول قبلی دیده نشده بود که اگر کسانی ماموریت‌های سند را عملیاتی نکردند چه ضمانت اجرایی خواهند داشت، اما در سند جدید این پیش بینی صورت گرفت که چنانچه بررسی‌های معاونت راهبردی نشان دهد که بخشی یا مدیریتی در این بخش کوتاهی کرده و یا ترک فعل انجام داده است نسبت به جابجایی‌اش اقدام خواهد شد. این موضوع از موضوعات سند جدید است که متعاقبا اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار