مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. تير 1403 - 13:03   |   کد مطلب: 25180
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به حرف‌های برخی نامزد‌ها افزودند: من توصیه‌ام این است که این مباحثاتی که آقایان نامزد‌ها در تلویزیون با هم میکنند یا اظهاراتی که میکنند یا در جمع شان یا تک تک، این اظهارات موجب نشود که یک نامزدی برای غلبه بر رقیب حرفی بزند که دشمن‌شاد کند ما را.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار مسئولان دستگاه قضا کفتند: برنامه‌های تلویزیونی خوبی دارد انجام میگیرد و آشنایی میدهد به مردم نسبت به نظرات و آرای نامزد‌های گوناگون.

ایشان با اشاره به حرف‌های برخی نامزدها افزودند: من توصیه‌ام این است که این مباحثاتی که آقایان نامزد‌ها در تلویزیون با هم میکنند یا اظهاراتی که میکنند یا در جمع شان یا تک تک، این اظهارات موجب نشود که یک نامزدی برای غلبه بر رقیب حرفی بزند که دشمن‌شاد کند ما را.

ایشان در ادامه گفتند: حرف دشمن‌پسند زده نشود. این یک نکته‌ی مهمی است. ممکن است گاهی حرف‌هایی صادر بشود که این، کشور را، ملت را، نظام جمهوری اسلامی را دشمن‌شاد کند، این جایز نیست. حرف‌هایی که زده میشود حرف‌هایی باشد که دشمن کشور را، دشمن ملت را، دشمن نظام را خوشحال نکند.

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار