مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. مرداد 1391 - 7:06   |   کد مطلب: 272
فرمانده انتظامی همدان از دستگیری تعدادی از سارقان وابسته به طایفه فیوج كه یكی از آنها متهم بین المللی است در این شهرستان خبر داد.
دستگیری متهم بین المللی در همدان

به گزارش صدای دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ' رسول مرادی' اظهار داشت: به دنبال مراجعه فردی به كلانتری 17 و بیان اینكه 55 میلیون ریال از خودرویش سرقت شده رسیدگی به این موضوع در دستور كار این كلانتری قرار گرفت.

وی اضافه كرد: پلیس با مراقبت محسوس و نامحسوس از محل وقوع جرم متوجه شد خانواده ای از طایفه فیوج در آن محل ساكن هستند كه محل سكونت و تردد آنان زیر نظردقیق پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: پلیس با اقدامات اطلاعاتی، شخصی به هویت 'آ- ب' را كه از افراد سابقه دار در این حوزه بود و از جمله متهمان بین المللی و دارای سابقه زندان در كشورهای ایتالیا، بلغارستان و تركیه به حساب می آمد را شناسایی كرد.

سرهنگ مرادی با بیان اینكه سارق شناسایی شده پدر خانواده بود خاطر نشان كرد: ماموران انتظامی پس از دستگیری سارق، با استفاده از شگردها و ترفند های خاص پلیسی، موفق به گرفتن 40 میلیون ریال وجه سرقتی از وی شدند.

فرمانده انتظامی همدان با بیان اینكه سارق دستگیر شده به عنوان اولین متهم روانه دادسرا شد گفت: با تحقیقات گسترده پلیس، مشخص شد كه سارق اصلی بعد از دستگیری پدرش به مكانی نامعلوم متواری شده است.

وی با ذكر اینكه ماموران انتظامی مخفیگاه سارق اصلی متواری شده را بلافاصله شناسایی كردند افزود: با اقدام سریع پلیس، سارق متواری در مخفیگاهش دستگیر و یك میلیون و 950 هزار ریال از وی كشف و ضبط شد، كه در بازجویی های تخصصی به محل اختفای مابقی وجه سرقتی نیز اعتراف كرد.

سرهنگ مرادی مبلغ كشف شده از سارقان فیوج را 54 میلیون و 750 هزار ریال اعلام كرد و گفت: وجه مكشوفه تحویل فرد مالباخته شد و پیگیری این موضوع در پلیس آگاهی ادامه دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار