مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. مرداد 1391 - 8:10   |   کد مطلب: 284
یک ماه از نامه دانشجویان به 6 مسئول مرتبط با گرانی‌ها گذشت
سکوت هزینه‌زا برای آقایان وزیر و وکیل!
سکوت هزینه‌زا برای آقایان وزیر و وکیل!

نامه‌ها‌ی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور، به وزر‌ای اقتصاد، صنعت و کشاورزی مبنی بر تشکیل جلسه‌ای برای و‌اکاوی بررسی علل تورم و گرانی‌های اخیر جهت ارتباط گیری بهتر با مردم در کف جامعه، بی پاسخ ماند.

به گزارش صدای دانشجو؛ اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور، طی نامه‌ها‌یی جداگانه به وزر‌ای اقتصاد، کشاورزی و صنعت و همچنین روسای کمیسیون‌های مربوطه به همین وزارتخانه‌ها در مجلس، خواهان برگزاری جلساتی به منظور تجزیه و تحلیل علت گرانی‌های اخیر در سال جاری، از سوی مراجع فوق‌الذکر شد که نهایتا این اقدام در کمال تعجب با بی محلی از سوی این وزارت خانه ها و مجلس روبرو شد.

وضعیت نابسامان اقتصادی در سال اخیر فشار زیادی را بر مردم تحمیل کرده است از دو برابر شدن قیمت اغذیه تا هزینه‌ها‌ی حمل و نقل و مسکن، همه و همه مردم را در تنگنا قرار داده است و در این بین جنبش دانشجویی با مواضع خود به حمایت از اقشار مستضعف جامعه شتافت و با صدور بیانیه ها و مصا‌حبات و راهکارهایی از فشار بیشتر جلوگیری کرد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل که شنیدن نقطه نظرات مسئولین امر را در این رابطه بسیار مسمر ثمر می دانست با ارسال دعوتنامه‌هایی خواستار حضور آنها و توضیحات‌شان شد که متاسفانه این نامه ها تا کنون از سوی مسئولین امر بی جواب مانده است.

با توجه به اینکه جایگاه جنبش دانشجویی در میان دولت‌مردان و مسئولین نظام اسلامی، واضح و مبرهن است و از سویی، این تشکل ها به عنوان چشمان مردم در جامعه شناخته می شوند، این ارتباط می توانست بسیار راه گشا باشد اما از نوع برخورد مسئولین این انظار می‌رود که یا مسئولین جنبش دانشجویی را مورد اعتماد نمی‌دانند و یا نمی‌خواهند تلاشی برای مرتفع نمودن مشکلات مردم انجام دهند.

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور نیز در این باره گفت: این اتحادیه هنوز بر درخواست خود مبنی بر تشکیل جلسه با مسئولین یاد شده، مصر بوده و آن را در جهت بهبود وضعیت نابسامان اقتصادی کشور می‌داند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار