مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. مرداد 1391 - 23:42   |   کد مطلب: 300
آریایی‌نژاد با بیان اینکه استاندار باید سیاسی باشد نه سیاسی‌باز تصریح کرد: وی باید به معنای واقعی کلمه ارزشی و ولایی باشد.
استاندار سیاسی باشد نه سیاسی‌باز

وی اظهار داشت: استاندار باید در بین اقشار مختلف مردم حضور داشته باشد و این حضور نیز باید بدون اطلاع قبلی و در عین حال معلوم و ملموس باشد تا از این طریق واقعیات جامعه را بهتر درک کند.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با تأکید بر اینکه باید از حضورهای با رنگ و لعاب و تشریفاتی دوری کرد، افزود: مسئولان در هر رده‌ای باید در سطح مردم زندگی کنند.

آریایی‌نژاد رفع مشکل بیکاری استان را یکی از دغدغه‌های پیش رو خواند و ابراز داشت: برنامه‌ریزی در این زمینه باید یکی از رویکردهای اساسی استاندار جدید باشد.

وی با بیان اینکه تغییر کشاورزی سنتی به صنعتی، تقویت صنعت استان، گردشگری، توجه به فرهنگ و... از دیگر مواردی است که باید مد نظر باشد، اظهار داشت: استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران معرفی شده ولی نسبت به سایر استان‌ها عقب هستیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان در همه زمینه‌ها عقب است که رفع این مشکل با حضور استانداری قوی، صالح و کارآمد به همراه وجود همدلی و وحدت در استان میسر می‌شود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار