مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. مهر 1391 - 11:44   |   کد مطلب: 3195
همزمان با فشارهای اقتصادی غرب علیه ایران، دور جدیدی از فشارهای سیاسی به بهانه حقوق بشر آغاز گردید.
جولان مافیای «کانون مدافعان حقوق بشر» در عرصه جهانی

به گزارش صدای دانشجو به نقل از ندای انقلاب، همگام با تشدید فشارهای اقتصادی غرب بر علیه ایران به نظر می رسد کانادا با همراهی انگلیس و آمریکا قصد ارائه قطعنامه ای جدید بر علیه ایران به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد را دارد.
این موضوع بهانه ای شده تا نهادهای غربی مدعی حقوق بشر در اقدامی هماهنگ ، به اهدای جوایز نقدی به چهره های ضد انقلاب شدت ببخشند.
به طوریکه پس از اهدای جایزه «جایزه صلح دانشجویی» نروژ به دانشجوی دخترنمای دانشگاه امیر کبیر (مجید توکلی) به خاطر تلاش در راه «آزادی»، اخیرا نیز کمیته اتحادیه کانون های بین المللی وکلای دادگستری، در جریان نشست سالانه خود در دوبلین، تصمیم گرفته تا جایزه «حقوق بشر» خود را به عبدالفتاح سلطانی از عناصر اصلی کانون مدافعان حقوق بشر و همکار صمیمی شیرین عبادی اهدا کند.
نکته جالب توجه در اهدای این جوایز، محوریت «کانون مدافعان حقوق بشر» است. به طوریکه مجید توکلی نیز جایزه «صلح دانشجویی» را نه به عنوان عضویت در انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر بلکه به عنوان یکی از اعضای دانشجویی “شورای ملی صلح” که در آبان ماه سال ۱۳۸۶ با فراخوان کانون مدافعان حقوق بشر تشکیل شده بود، کسب کرده است.
این مسئله به خوبی نشان دهنده عمق نفوذ باند شیرین عبادی در میان نهادهای خارجی مدعی دفاع از حقوق بشر است. موضوعی که چندی پیش نیز با انتقادات تند چهره های اپوزیسیون خارج نشین نظیر عباس فخرآور مواجه شده بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار