مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. مهر 1391 - 8:54   |   کد مطلب: 3279
رييس صندوق رفاه دانشجويان وزارت‌علوم، تحقيقات و فناوري، سقف ژتون غذاي دانشجويي دانشگاه‌هاي غيردولتي و دانشگاه آزاد را 1200 تومان عنوان كرد.
نرخ غذاي دانشجويي در دانشگاه‌هاي دولتي، غيرانتفاعي و آزاد

به گزارش صدای دانشجو مهندس كيوان مراديان كوچك سرايي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه دانشگاه‌هاي غيردولتي و آزاد از سرانه رفاهي برخوردار نيستند و تنها يارانه تغذيه دريافت مي‌كنند، گفت: به همين دليل نرخ غذاي دانشجويي اين دانشگاه‌ها از دانشگاههاي دولتي بيشتر مي‌شود.

 

وي با تاكيد بر اينكه هزينه غذاي دانشجويي دانشگاه‌هاي غيرانتفاعي و دانشگاه آزاد نبايد از 1200 تومان افزايش يابد، اظهار كرد: به دانشگاه‌ها توصيه شده است كه اگر هزينه غذاي دانشجويي كمتر از اين رقم تمام شد نرخ غذا را كاهش دهند.

 

رييس صندوق رفاه دانشجويان وزارت‌علوم همچنين در خصوص نرخ غذاي دانشگاه‌هاي دولتي با بيان اينكه پيشنهاد شده است كه سه نوع غذا در بين دانشجويان توزيع شود، گفت: براين اساس غذاي كم هزينه 350 تومان، غذاي متوسط 485 تومان و غذاي پرهزينه مبلغ 590 تومان در نظرگرفته شده است.

 

وي همچنين در خصوص قيمت صبحانه نيز گفت: نرخ وعده صبحانه 300 تومان تعيين شده است.

 

وي خاطر نشان كرد: كليه دانشجوياني كه نمي‌توانند هزينه غذا را پرداخت كنند، مي‌توانند تا 100 درصد از وام تغذيه استفاده كنند و 9 ماه پس از فراغت از تحصيل در اقساط 60 ماهه، وام خود را بازپرداخت كنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار