مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. مرداد 1391 - 13:40   |   کد مطلب: 341
خبرهای داغ صدای دانشجو

سعید حجاریان در نامه ای به خاتمی توصیه کرده، وی هفت محور را برای حرکت آینده سیاسی اش مد نظر داشته باشد. این توصیه ها عبارتند از:
ا-تلاش برای تفکیک قائل شدن میان جریان اصلاحات و جنبش سبز
2-تدوین شعار واحد برای جذب همه نیرو های اصلاح طلب
3-مطالبه اجرای بدون تنازل قانون اساسی از نظام
4- تلاش برای به وحدت رساندن همه گروه های اصلاح طلب
5-تلاش برای جذب و یارگیری از میان جریان های اصولگرا
6-زمینه سازی برای انجام کنش های سیاسی جمعی از سوی اصلاح طلبان
7-تمرکز روی لزوم کارآمد سازی به جای زیر سوال بردن مشروعیت نظام

یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که این روزها حضور خود را در انتخابات بصورت جدی کلید زده است جهت ایجاد شبکه اجتماعی و ساماندهی حامیان خود قراردادی میلیاردی را با یکی از موسسات تبلیغاتی منعقد کرده است. نکته قابل توجه آن است که این موسسه کار تبلیغاتی یکی از کاندیداهای جریان فتنه را برعهده داشته است.

جریان اصلاحات برای ساماندهی نیروهای خود طرح "افطار انتخاباتی" را در دستور کار قرار داده است.این افطارها با هدف رفع کدورت میان چهره های اصلاح طلب، تدوین سیاست انتخاباتی و دمیدن روحیه به کادر و روسای ستادها ترتیب داده می شود.

پس از آنکه مشاوران یکی از کاندیداهای سابق ریاست جمهوری، نقطه ضعف او را عدم ارتباط با مردم اعلام کردند وی سفرهای استانی و شرکت در مراسم های مختلف فرهنگی،ورزشی و مذهبی را در دستور کار قرار داده است. وی اعلام کرده تنها رقیب انتخاباتی من قالیباف است.

رئیس حلقه انحرافی کیهانی درشهرکرد دستگیر شده است. در این عملیات 10 مربی و 60 شاگرد فریب خورده که دارای مشکلات عدیده شخصی و خانوادگی و وضعیت روحی نامتعادلی بودند دستگیرشدند.

شنیده ایم محمد رضا عارف برنامه ورود به صحنه انتخابات ریاست جمهوری را مهیا کرده است. رئیس ستاد وی یکی از نمایندگان سابق استان یزد است که اخیرا دیداری با خاتمی داشته و نسبت به تخریب های صورت گرفته از سوی اصلاح طلبان علیه عارف اظهار نگرانی کرده است.

حامیان رئیس جمهور معتقدند با اجرای طرح "مهر ماندگار" که طی آن پیش بینی می شود از 11 فاز پارس جنوبی، 60 سد، 100 بیمارستان، 47 واحد پتروشیمی ، 40 استادیوم ورزشی، 70 نیروگاه برق- آبی، قطعه 4 جاده تهران- شمال،آزاد راه همدان به اهواز ، رشت به اردبیل و5/1 میلیون واحد مسکن مهرتا پایان ریاست جمهوری دهم به بهره برداری برسد، کاندیداهای دیگر شانسی در برابر گزینه پیشنهادی احمدی نژاد ندارند.

در مراسم روز ملی آذربایجان که توسط سفارت این کشوردر ابوظبی امارات برگزار شد کتابی به سفرای کشورها اهدا شد که در آن چند استان شمالی کشورمان جزو نقشه کشورآذربایجان آورده شده است.

به دنبال سخنان رئیس جدید دانشگاه آزاد درباره وقوع مفاسد عدیده در دوره مدیریت گذشته و همچنین مباحث مطرح شده در جلسه گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی، جمعی از نمایندگان اصولگرای مجلس نهم طرح تحقیق و تفحص از مدیریت سابق دانشگاه آزاد را در دستور کار قرار داده و بزودی آن را مطرح خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار