مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. مرداد 1391 - 8:25   |   کد مطلب: 409
همدان فردا می غرد

به گرارش صدای دانشجو:نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه همدان در بیانیه مشتركی، مردم را به حضور گسترده در تظاهراتي علیه كشتار بی‌رحمانه مردم میانمار و حمایت از آنان دعوت كردند.
در این بیانیه امام جمعه و مدیر حوزه علميه همدان، سكوت مرگبار مدعیان حقوق بشر را در برابر قتل عام مردم مسلمان و بی‌گناه میانمار و سركوب ناجوانمردانه مردم مظلوم بحرین و قطیف و همچنین كشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان عراق محكوم كردند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: در عرصه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم كه دشمنان قسم خورده اسلام تمام توان خود را به كار گرفته‌اند تا در یك نسل‌كشی آشكار و نقشه‌ راه ناجوانمردانه انتقام شكست‌های پی در پی خودشان در عرصه‌های مختلف بین‌المللی را گرفته و با رسیدن به مقاصد شوم خود در سركوب مسلمانان به خصوص آزادی‌خواهان بحرین و مظلومان سرزمین حجاز و القای ناتوانی هرگونه استقلال و مدیریت به مردم عراق و ایجاد تفرقه و فتنه در بین مردم مورد ستم قرار گرفته سوریه و به حكومت رسانيدن دست نشانده‌ای حلقه به گوش از ایادی كثیف استكبار در آن منطقه افكار عمومی را از مشكلات متعدد داخلی غرب و نظام سرمایه‌داری منحرف كنند.
در ادامه بیانیه به صراحت آمده است: این‌بار در میانمار دستان خونین استكبار جهانی از آستین دولت نظامی و بودايیان افراطی میانمار خارج شده كه با بهانه‌های واهی همچون درگیری فرقه‌ای یا اینكه این‌ها میانماری نیستند بی‌رحمانه روستاها را به آتش می‌كشند و مسلمانان بی‌دفاع را زنده زنده در آتش می‌سوزانند و به ناموس آنها تعرض می‌كنند.
اين بیانیه می‌افزاید: در بحرین، عراق، سوریه و حجاز مظلوم، مزدوران كثیف سلفی با حمایت مستقیم آل‌سعود خبیث از هرگونه جرم و جنایت دریغ نكرده و تمام توان خود را برای رسیدن به اهداف استكبار جهانی به كار گرفته‌اند.
همچنين در بیانیه تأكید شده است: اتفاقات وحشتناك اخیر كه با همراهی مدعیان دروغین حقوق بشر صد چندان نمود زشت و پلیدی پیدا كرده است ما را بر آن داشت كه با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع بزرگوار تقلید، جامعه مدرسان، اعتراض خود را اعلام داشته و با قلبی شكسته و داغدار از این فاجعه انسانی، انزجار خود را از هرگونه حركت غیر انسانی و تروریستی در عالم اعم از جنایت میانمار، سركوب شیعیان در بحرین، عربستان و كشتار مسلمانان عراق و فتنه‌گری در سوریه اعلام داشته و به وظیفه دینی سیاسی خود عمل كنیم.
امام جمعه و مدیر حوزه علمیه همدان در این بیانیه عنوان كردند: با استعانت از خداوند قادر ضمن دعوت از امت حزب‌ا... دارالمؤمنین همدان برای حضور در راهپیمایی اعتراض‌آمیز پس از نماز جمعه این هفته همدان از آزادگان سراسر جهان طلب نصرت برای عده‌ای بی‌پناه كرده و خواهان عمل به شریفه دینی، عقلی، اجتماعی و سیاسی هستیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار