به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 5. دى 1391 - 6:29   |   کد مطلب: 5029
نامزد وزارت خارجه آمريکا عضو يکي از مخفي ترين و هولناکترين انجمنهاي سري در آمريکا به نام انجمن جمجمه و استخوان است به گزارش شبکه تلويزيوني پرس تي وي، باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا سناتور جان کري را براي مسئوليت هدايت وزارت امورخارجه انتخاب کرد.
جان کري عضو گروه مخفي و خطرناک "جمجمه و استخوان" در آمريکاست

جان کري که سناتور دموکرات و شصت و نه ساله است احتمالا براحتي راي تاييد همکارانش را در سنا به دست خواهد آورد و وزير امورخارجه آمريکا خواهد شد.

اوباما با انتصاب اين کهنه سرباز جنگ ويتنام، باب جديدي براي سياست خارجي آمريکا باز مي کند. جان کري که پسر يکي از ديپلماتهاي سابق آمريکا است، رئيس کميته روابط خارجي سناي آمريکا بوده است. وي از سال هزار و نهصد و هشتاد و پنج ، از ايالت ماساچوست به عنوان سناتور در سنا حضور داشته است. جان کري که حالا سناتوري کارکشته است، در دوران جواني يکي از اعضاي گروه موسوم به «جمجمه و استخوان» در آمريکا بود. وي وقتي در دانشگاه ييل تحصيل مي کرد که به اين گروه ملحق شد که يکي از انجمنهاي مخفي آن زمان بود. اين گروه، مخفي ترين انجمن در تاريخ آمريکا است که در سال هزار و هشتصد و سي و دو بنيان نهاده شد. شماري از شخصيتهاي معروف آمريکا ازجمله ويليام هووارد تافت بيست و هفتمين رئيس جمهور آمريکا، جرج هربرت واکر بوش، چهل و يکمين رئيس جمهور آمريکا و جرج بوش پسر چهل و سومين رئيس جمهور آمريکا در اين گروه عضويت داشتند. شمار ديگري از سياستمداران و بازرگانان معروف آمريکايي نيز عضو اين گروه بودند.
اعضاي پنهان اين گروه مدتها عملا مسئول تدوين سياست خارجي و سياستهاي آموزشي آمريکا بوده اند. استفن لندمن، نويسنده آمريکايي در اين خصوص گفت:« اعضاي اين گروه معمولا از خانواده هاي معروف هستند. اين گروه پوششي براي تربيت رهبران آتي آمريکا است. اين انجمن بسيار کثيف است. اين انجمن مرموز مراسم خاص خودش را دارد. اين سازمان، گروهي زشت در درون دانشگاه ييل است.» انجمن جمجمه و استخوان در بسياري از دسيسه ها دخيل بوده است. گفته مي شود اين انجمن با دسيسه هاي بسيار براي رساندن آمريکا به سلطه جهاني فعاليت زيادي داشته است. اين انجمن در ايجاد تغييرات در نظام آموزشي آمريکا نيز نقش بسياري داشته است به گونه اي که اين نظام آموزشي، به سمت نوعي تربيت حيواني بجاي ارتقاي فکري انساني مي رود. هدف اين انجمن مخفي، از بين بردن تفکر آزاد و اراده انساني است و اينکه همه انسانها در قالبي بي ارزش از يک حکومت قالب گذاري شوند.
برخي از کارشناسان مي گويند انجمن جمجمه و استخوان آمريکا، دستگاه اطلاعات مرکزي آمريکا را نيز در کنترل خودش دارد. اعضاي اين انجمن در مراسم خاصي در داخل ساختماني که «تون» ناميده مي شود، مجبور مي شوند همه تجربه هاي جنسي خود را به صورت اعتراف بيان کنند. جان کري علاوه بر عضويت در انجمن جمجمه و استخوان، يکي از شخصيتهاي بانفوذ در گروه موسوم به «سازمان بيلدر برگ » است که هدف آن ترويج آمريکايي شدن در سراسر جهان است. اکثر اعضاي اين گروه افراد صاحب نفوذ از جمله سياستمداران و غولهاي مالي و مالکان صنايع آمريکا هستند. اعضاي اين گروه در جلسات خود به اجماع و اتفاق نظر مي رسند که بايد چه کار کنند. آنها ابزارها و امکانات لازم را براي محقق کردن خواسته هايشان در اختيار دارند. با چنين پيشينه اي، باراک اوباما با انتخاب جان کري، از راهبرد انجمن جمجمه و استخوان تبعيت مي کند که به دنبال سلطه جهاني و کنترل باورها و افکار و دستکاري در اين باورها و افکار است.
برچسب ها: نامزد وزارت خارجه آمريکا عضو يکي از مخفي ترين و هولناکترين انجمنهاي سري در آمريکا به نام انجمن جمجمه و استخوان است به گزارش شبکه تلويزيوني پرس تي وي، باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا سناتور جان کري را براي مسئوليت هدايت وزارت امورخارجه انتخاب کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار