مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. دى 1391 - 16:01   |   کد مطلب: 5074
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درجمع مردم ملایرگفت:سلاح مقاومت در برابر فتنه،بصیرت است .
9دی"چراغ راه" آینده ملت ایران است

به گزارش صدای دانشجو به نقل از نافع در ملایر،دکتر غلامعلی حداد عادل ضمن تشکر از مسولین شهرستان و مردم ملایر عنوان کرد: این مجلس به مناسبت 9 دی برگزار شده است که  این تاریخ یک روز جدیدی به روز های ایام الله به عنوان روز پیروزی بصیرت بر فتنه اضافه شده است.

وی گفت :ستون این انقلاب ولایت فقیه است و همه توطئه دشمن این است که این ستون را از ما بگیرد

وی افزود: رهبری از دو واژه فتنه و بصیرت که هر دو کلمات قرآنی هستند استفاده کردند و با اشاره به فتنه 88عنوان کردند: در فتنه تشخیص حق از باطل سخت است و فضا برای ملت غبارآلود می شود اما ملت بزرگ  ایران با داشتن بصیرت در روز نه دی و حتی در نماز جمعه ی بعد از انتخابات نیز این توطئه دشمن و منافقن را خنثی کردند.

وی با اشاره به حوادث پس از انقلاب و دشمنی های دیرینه غرب با نظام جمهوری اسلامی بیان کرد:

سلاح مقاوت در برابر فتنه بصیرت است و در آن زمان رهبر انقلاب مردم را به بصیرت دعوت کردند و فرمودند کسی که بصیرت دارد گول تبلیغات منفی دشمن را نمی خورد .

حداد عادل خطاب به مردم ملایر گفت: ما این همه شهید دادیم و مبارزه کردیم و نباید به دشمنان اجازه دهیم برای انتخابات نقشه کشی کنند و به کشور و مردم آسیب برسانند.

ما این روز عزیز را گرامی می داریم و هدفمان این است که انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی خود حضرت بقیه الله(عج) برسانیم

وی در ادامه افزود:

نه دی باید زنده بماند تا ما خود را برای عبور از گردنه های سخت آینده آماده کنیم. مهم نیست چه کسی در انتخابات شرکت می کند و اصل این است که ملت مسلمان حضور گسترده در انتخابات داشته باشند و حماسه دیگری را در تقویم به ثبت برسانند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار