به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 8. دى 1391 - 9:12   |   کد مطلب: 5077
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فراموش نکنیم تاریخ قمری حماسه بزرگ 9 دی مصادف با عاشورای حسینی بود.
مزدوری که برای فتنه از شاه بحرین پول گرفت صلاحیت شهروندی ایران را ندارد چه رسد به کاندیداتوری

به گزارش صدای دانشجو به نقل از نافع ،سردار محمدرضا نقدی در مراسم پیش از خطبه های نماز جمعه همدان ، که به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی، صبح امروز در حسینه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: ما  نه دی را در تاریخ شمسی ثبت کردیم و تاریخ قمری آن مصادف با عاشورای حسینی بود و همانطور که جمهوری اسلامی از  عاشورا آغاز شد،ماندگاری وبقای آن در عاشورا تثبیت شد

در  عاشورای 88 آنگاه که فتنه گران حرمت عزای امام حسین(ع) را شکستند و مردم در پاسخ به این جنایت بزرگ به میدان آمدند و حماسه آفریدند. و ماهر چقدر از عظمت این حماسه بگوییم کم است.

وی افزود: عده ایی از نام داران و صاحب نظران و کسانی که خود را از یاران امام می دانستند 7 ماه تمام در برابر انقلاب اسلامی موضع گرفتند و با کمک صاحب منسبان غربی و دشمنان قسم خورده ایران و با در اختیار گرفتن رسانه های آنها ملت ایران را زیر  بمباران تبلیغات منفی قرار دادند. آنها که خود را از انقلاب می دانستند با سکوت خود رهبری را با عده ای معدودی از نخبه های صدر نشین تنها گذاشتند و با این وجود باز ملت ایران بودند که در این غبار راه را گم نکردند و حماسه نه دی را آفریدند.

سردار نقدی با اشاره به حرمت شکنی فتنه گران در اتفاقات بعد از انتخابات 88 گفت: مهم ارتباط ملت ایران با عاشورا و امام حسین(ع) بود که این بی حرمتی ها و شک و تردید را کنار گذاشتند. و پس از آن تحلیل هایی که غربی ها درباره ملت ایران کردند به یک وجه مشترک در  ملت ایران رسیدند که ملت ایران پایبند مهدویت و عاشورا است.

این ملت تا زمانی که عاشورا و خورشید درخشانی مثل امام حسین(ع) را دارد، هیچ وقت در برابر این تبلیغات کم نمی آورد چون راه شهادت را پذیرفته و باور دارند و این دشمانان هستند که از این ارزش ها وحشت دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین حرکت سران فتنه را به شمر و عمر سعد تشبیه کرد و افزود: کسی که ریاست طلب است ملعون است و همانطور که عمر سعد می دانست امام حسین(ع) حق است، اما دست از مخالفت با ایشان برنداشت تنها برای اینکه حکومت ری را در دست بگیرد. جنس فتنه گران جنس همان شمر و عمر سعد است.

وی با اشاره به کمبود نیروی فتنه گران در میان ملت ایران اضافه کرد: آنها دیدند که مردم در برابر این انحرافات ایستاده اند و برای اینکه کم نیاورند، مجبورند تعداد یاران خود را بیشتر کنند و از میان بهابیان و اراذل و اوباش و با کمک گرفتن از شاه شراب خور و مزدور سعودی  به یاران خود بیافزایند.

این افراد برای ریاست تن به این ننگ دادند. پاسخ مردم به اینگونه افراد چیست؟ مزدوری که در فتنه 88 از شاه بحرین و شاه سعودی پول گرفته صلاحیت یک شهروند ایرانی را ندارد چه رسد به صلاحیت تایید در کاندیداتوری ریاست جمهوری.

سردار نقدی تصریح کرد:این آفت هر انقلابی ست که انسان هایی که خود ساخته نیستند و فقط برای ریاست آمده اند و مملکت را برای خود می دانند، با تبلیغات منفی و شعار آزادی بیان و حزب بازی در انتخابات شرکت کنند و ریاست را در اختیار بگیرند و آنها نمی دانند مردم توده وارند و اینگونه افراد را نمی پذیرند.

وی در پایان گفت: پاسخ ملت ایران به کسانی که عکس امام را پاره می کنند چیزی جز رد کردن آنها نیست و هیچوقت اجازه ی ورود به عرصه سیاست مملکت را نمی دهند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار