مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. دى 1391 - 14:32   |   کد مطلب: 5210
مراسم قرعه کشی عمره دانشجویی دانشگاه های استان همدان برگزار شد.
اعلام نتیجه قرعه کشی عمره دانشجویی دانشگاه همدان

به گزارش صدای دانشجو به نقل از نافع ،این قرعه کشی در مسجد بزرگ دانشگاه صورت گرفت و طی آن اسامی 101 نفر دانشجوی مجرد پسر، 44 دانشجوی متأهل(جهت اعزام دو نفره) و 11 دانشجوی متأهل(جهت اعزام سه نفره) از بین ثبت نام کنندگان از دانشگاه های استان همدان مشخص گردید. از این تعداد سهمیه دانشگاه بوعلی سینا برای دانشجویان پسر مجرد شامل 23 سهمیه به عنوان نفر اصلی و 9 نفر به عنوان ذخیره، برای دانشجویان متأهل دو نفره، 9 سهمیه اصلی و 7 سهمیه ذخیره و برای دانشجویان متأهل سه نفره، 3 سهمیه اصلی و 2 سهمیه ذخیره می باشد.

برگزیدگان مذکور تا تاریخ 17 دی ماه نیز تعهدنامه های محضری خود را به ستاد عمره دانشجویی دانشگاه تحویل نمایند. همچنین این دسته از دانشجویان باید تا تاریخ 1 بهمن ماه سال جاری نسبت به افتتاح حساب اولیه اقدام کرده و کلیه مدارک غیر از گذرنامه خود را تا روز 5 بهمن ماه را تحویل دهند. دانشجویان مشمول پسر نیز از 20 دی ماه باید نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور از نظام وظیفه اقدام کنند و گذرنامه های خود را تا تاریخ 25 بهمن ماه به ستاد عمره دانشگاه تحویل نمایند.

اعزام اولین گروه از زائران دانشجوی عمره استان همدان اوایل فروردین ماه سال 92 از ایستگاه پروازی تهران صورت خواهد گرفت. آقای ابوالقاسم عسگری مسؤول این ستاد در دانشگاه در ساعات اداری به صورت حضوری در محل خانه فرهنگ دانشگاه یا با شماره تلفن 10-8381601 داخلی 277 آماده پاسخگویی به سؤالات در این زمینه می باشد

دیدگاه شما

آخرین اخبار